Q: Hvordan var Slayer/Slipknot/Mastodon?
Fra : -V-

Dato : 20-10-04 15:33

Skal jeg ærgre mig over, at jeg ikke tog imod de gratis billetter eller
glæde mig over at jeg så Real vinde knebent?

-v-

Fra : Mr bob

Dato : 20-10-04 16:51

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal jeg ærgre mig over, at jeg ikke tog imod de gratis billetter eller
> glæde mig over at jeg så Real vinde knebent?

Damn, det stunt burde udløse en hel række dummeslag!
Aldrig har jeg hørt noget så dumt, SELVFØLGELIG skal du ærgre dig.

Damn.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 20-10-04 17:02

-V- wrote:
> Skal jeg ærgre mig over, at jeg ikke tog imod de gratis billetter
> eller glæde mig over at jeg så Real vinde knebent?

Sakset fra mit eget indlæg på andet forum:

--------
Jeg var dybt skuffet. Sikke en gang tynd pis - især Slayer, de eneste jeg
tog ind for at se. Mastodon var aftenes bedste oplevelse. De var unge og
energiske. Gjorde det faktisk rigtig godt.

Slipknot ka' jeg ikke li' og kan ikke udtale mig om deres optræden, andet
end at jeg synes de virker overdrevent fandenivoldske. Kender ikke musikken,
så det blev meget larmende at høre på. Trommeslageren var ikke for god. Hans
dobbelte stortrommer ku' han i hvert fald ikke styre, kun i langsomt tempo -
og det skete jo sjældent, hæ-hæ. Deres scene var noget rod at se på, måske
pga. de mange personer på scenen. Lyssætningen var horribel og var mest til
gene. Sikke noget bras.

Slayer havde en flot og stilfuld scene. 12 Marshall kabinetter på hver side
af trommepodiet og nicht weider. Deres lyssætning var flot og gennemarbejdet
og meget effektfuld. Der gik lidt for meget nazi i den til min smag da
bannerne i War Ensemble rullede ned, men det var en virkningsfuld effekt. De
spillede en masse fede numre fra Reign, Seasons og South. Sår'n ka' vi li'
det og sår'n vil vi ha' det. Hanneman, Kerry og Lombardo(?) virkede
veloplagte og spillede godt.

Araya virkede til gengæld som om han ikke rigtig gad. Han sang også
uacceptabelt dårligt - hæst, falskt og anstrengt. Lyden var overdrevent og
øresønderrivende høj. Især bassen var buldrende og gjorde næsten ondt i
mellemgulvet. Den kraftige og dybe bas ødelagde resten af lydbilledet og det
var faktisk rart når der var pauser mellem numrene. De var dog alt for
lange, sår'n konceptmæssigt set. Når nu det hele var så dårligt, så ved jeg
ikke om det var godt eller skidt at de kun spillede i 45-50 minutter, men
umiddelbart er det alt for lidt for så stort et navn. De co-headlinede, så
måske ka' de ikke spille i 2 timer, men 3 kvarter er altså for tyndt! Jeg
bemærkede slet ikke at de spillede ekstranummer, pludselig var det bare
forbi. Skulle de slutte inden kl. 24?

Dyb skuffelse generelt! Betalte 370 for at se Slayer og det var spild af
penge.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Lina

Dato : 20-10-04 17:08

Hvis jeg var dig, ville jeg ærgre mig meget, for det var virkelig en god
koncert. Jeg blev positivt overrasket over Mastodon, og jeg synes, både
Slipknot og Slayer var fantastisk gode.
Jeg har snakket med en, der brokkede sig lidt over lyden, men der hvor jeg
stod (forrest) synes jeg nu ikke, der var noget at klage over. En virkelig
god oplevelse, helt sikkert!

Fra : Kong Kent

Dato : 20-10-04 19:08

> Skal jeg ærgre mig over, at jeg ikke tog imod de gratis billetter eller
> glæde mig over at jeg så Real vinde knebent?

hehe... var til koncert med en rigtig Real-freak, og han lyste da også op da
han fik sin SMS om, at Owen havde fået hul på bylden mod Dynamo.

Og du kan godt ærgre dig en smule. Bevares, lyden er som altid noget værre
LORT i Valby Hallen. Fatter ikke de bruger den nazi-bunker til koncerter!?!

Mastodon var tunge og havde ikke nær så megen volume på som Slipknot og
Slayer, og det tilpasse lydniveau gjorde, at de løb af med sejren for bedste
lyd.

Slipknot piskede, som sædvanligt, en stemning af usete dimensioner op hos
publikum, mens Slayer desværre var lidt tamme. Lyden ødelagde Tom Arayas
vokal, som var meget utydelig, men sangene kunne Valby Hallen ikke ødelægge.
Den væg af guitar King og Hanneman ligger ud over publikum er urørlig til
hver en tid!! FUCK det var fedt at se Slayer live igen. KANON oplevelse.
Desværre kun i en time, da de skulle stoppe kl. 24 (aner ikke hvorfor den
latterlige regel eksisterer), hvilket betød vi glippede Angel Of Death. Men
vi fik så mange andre klassikere, at det sagtens kunne kaldes en feeeeed
aften.

Så ja, -V-, du gik glip af noget. Noget stort!!

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com