Kan ikke udskrive selekterede sider af et ~
Fra : Leif Andersen

Dato : 22-01-01 20:45

Hjælp!

Jeg kan ikke udskrive selekterede sider fra et stort word dokument. Jeg kan
vælge siderne under udskrivning, men der danne ikke noget print.

Jeg kan udskriver hele dokumentet uden problemer, og jeg kan også udskrive
aktuel side uden problem.

Dokumentet er på 33 sider og fylder 28 Mb.

Miljø. Windows 2000 og office 2000 prem. eller
Windows 98 Se og office 2000 prem.

Printer : Canon lbp4 eller Oki 400ex

Leif Andersen

Fra : Per Andersen

Dato : 23-01-01 19:22

Hvis du nu i boksen skriver f. eks. 3, 5, 8, 10 - går det så ikke
bedre? Ellers må du ha' fat i brugsanvisning eller hjælpetekst.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Sune

Dato : 25-01-01 11:06

Hey,

Ofte hjælper det at sætte Spoolindstillinger under printer egenskaber til
RAW i stedet for EMF. Det har tit løst en del af "mine" udskrift problemer
så måske også dit........

Sune