Anastacia. Opvarmning?
Fra : zcully

Dato : 17-10-04 16:33

Der står på billetten til Anastacia + special guests.
Nogen der ved hvem det er?

/Zcully

Fra : Mads TJ

Dato : 18-10-04 12:59

> Der står på billetten til Anastacia + special guests.
> Nogen der ved hvem det er?

kunne det måske have noget at gøre med den konkurrence på p3 for en uges tid
siden omkring at blive korsanger for anastacia??

Mvh
MadsTJ

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-10-04 13:13

> Der står på billetten til Anastacia + special guests.
> Nogen der ved hvem det er?

Du må skrive et bedre emne en anden gang. Jeg troede det handlede om,
hvordan man fyrer op under hendes kedler.

Mark

Fra : -V-

Dato : 18-10-04 15:01

Mark Thomas Gazel wrote:
> Du må skrive et bedre emne en anden gang. Jeg troede det handlede om,
> hvordan man fyrer op under hendes kedler.

Den konkurrence stillede jeg gerne op i.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 15:57

-V- wrote:

> Den konkurrence stillede jeg gerne op i.

Ahem. Også jeg. It's a dirty job, but...

/David

Fra : -V-

Dato : 18-10-04 16:03

David Rasmussen wrote:

> Ahem. Også jeg. It's a dirty job, but...

Du!
Hold pølserne for dig selv, jeg så hende først!

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 16:22

-V- wrote:

> Du!
> Hold pølserne for dig selv, jeg så hende først!

Okay. Pølserne. I flertal. Ikke pølsen. I ental.

"It says no Homers. We're allowed one!"

/David

Fra : AJC

Dato : 18-10-04 19:13

-V- wrote:

> Du!
> Hold pølserne for dig selv, jeg så hende først!

Hun er min, hun er min, na na na na...

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-10-04 19:22

AJC wrote:

> Hun er min, hun er min, na na na na...

Virkelig? Det havde jeg aldrig troet! Tillykke :)

/David