Hvad hedder nummeret (elektronisk)
Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 16-10-04 21:53

Hej

Jeg lånte forleden en radiooptagelse af et ca. 2 år gammelt DJ-sæt. I
sættet er et nummer (blandt flere , som jeg synes er fedt, men jeg
har ikke hørt det før. Kan nogen her hjælpe mig med kunstner og titel
samt evt. info om, hvor det kan købes? Det er frygtelig svært at
beskrive med ord, så her er et 20 sekunders klip i meget ringe kvalitet
for identifikation: http://www.cs.aau.dk/~pryds/hmmm.zip (knapt 80 KB)
-- så håber jeg ikke, antipiratgruppen kommer efter mig...

Thomas

--
Thomas Pryds Lauritsen
http://www.cs.aau.dk/~pryds/

Fra : Troels

Dato : 16-10-04 22:22

> -- så håber jeg ikke, antipiratgruppen kommer efter mig...

Om ikke andet, så kan de vel kun gøre det hvis de først genkender nummeret
for dig

/Troels

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-10-04 02:11

Troels wrote:

> Om ikke andet, så kan de vel kun gøre det hvis de først genkender
> nummeret for dig
>
> /Troels

bahaha....!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-10-04 17:37

> for identifikation: http://www.cs.aau.dk/~pryds/hmmm.zip (knapt 80 KB)
> -- så håber jeg ikke, antipiratgruppen kommer efter mig...
--------------
Hvis du kan give lidt mere af den, kan jeg nok godt finde ud af det for
dig.. Den lyder meget bekendt for mig også!

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Martin

Dato : 18-10-04 11:06

Hejsa
Thomas Pryds Lauritsen wrote:
> [...]
> samt evt. info om, hvor det kan købes? Det er frygtelig svært at
> beskrive med ord, så her er et 20 sekunders klip i meget ringe

Det lyder, som der er blevet sagt før, meget bekendt.
Mit gæt er at det er noget Pulsedriver eller måske DJ Tiesto... En titel kan
jeg ikke lige give, desværre.

Mvh
Martin

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 18-10-04 21:07

> Det lyder, som der er blevet sagt før, meget bekendt.
> Mit gæt er at det er noget Pulsedriver eller måske DJ Tiesto... En titel
kan
> jeg ikke lige give, desværre.
--------------
Pulsdriver er det ikke..
Jeg ville nu nærmere mene ferry corsten.. eller måske tiesto drengen..

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 20-10-04 16:47

Oliver Bruchhaus wrote:
> Pulsdriver er det ikke..
> Jeg ville nu nærmere mene ferry corsten.. eller måske tiesto drengen..

Hmm... takker for forslag (også til dig, Martin). Jeg tror ikke, det
ville hjælpe at give mere af den, for den kører sådan stort set hele
vejen igennem (eller i hvert fald de par minutter af nummeret, der er
med i det sæt, jeg hørte). Men jeg vil prøve at se, om jeg kan finde
noget fra Tiësto og Ferro Corsten fra det år. Eller en anden ting, jeg
kom på; måske kan jeg finde en trackliste fra netop det DJ-sæt.

Takker for hjælpen,
Thomas

--
Thomas Pryds Lauritsen
http://www.cs.aau.dk/~pryds/

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 21-10-04 21:58

> [...]
> noget fra Tiësto og Ferro Corsten fra det år. Eller en anden ting, jeg
> kom på; måske kan jeg finde en trackliste fra netop det DJ-sæt.
Lad os høre hvad du finder ud af..