Hvilken Genre er det?
Fra : Falcon

Dato : 16-10-04 12:35

Jeg er ved at lave en database i Itunes over min CD collection, og er
lidt itvilvl om hvilken genre flg kunstnere hører under:

Anastacia
Dido
Britney Spears
Christina
Joe Cocker
Kid Rock & Sheryl Crow - Picture
Michael Bolton
Natalie Imbruglia - Torn
Phil Collins
Pink
Santana & Michelle Branch - The game of love

Jeg går ud fra at alle folk ikke har den samme mening, men alle input
er velkomne.
På forhånd tak

mvh Falcon

Fra : Poul Erik

Dato : 16-10-04 13:19

On Sat, 16 Oct 2004 13:35:27 +0200, Falcon <falcon1@email.dk> wrote:

>Jeg er ved at lave en database i Itunes over min CD collection, og er
>lidt itvilvl om hvilken genre flg kunstnere hører under:

I følge de oplysninger jeg har i Music Collector:
Joe Cocker: Classic Rock / General Rock
Phil Collins: Soft Rock / General Pop.

Fra : zcully

Dato : 16-10-04 13:41

"Falcon" <falcon1@email.dk> wrote in message

> Jeg er ved at lave en database i Itunes over min CD collection, og er
> lidt itvilvl om hvilken genre flg kunstnere hører under:
>
> Anastacia

Så et interview med Anastacia. Der kaldte hun selv hendes musik for sprock.
Soul - pop - rock. Den syntes jeg var meget komisk!

/Zcully

Fra : Koeffe

Dato : 16-10-04 14:48

"Falcon" <falcon1@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]