Nogen der har nyt om Peter Steele?
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-10-04 20:23

I et stykke tid har der stået på Type O Negatives hjemmeside, at forsangeren
Peter Steele (manden af stål) er ved at blive undersøgt for en mislyd i
hjertet vist. Men den har ikke været opdateret siden, så jeg vil bare høre
om der er nogen mere hardcore-fans derude end mig, som ved hvordan det går.

Fra : Per Madsen

Dato : 14-10-04 20:27

Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> [...]
> om der er nogen mere hardcore-fans derude end mig, som ved hvordan det går.

Kan ikke bidrage med mere, end at der på et tidspunkt stod, at det
drejede sig om "personal matters, og han han gerne ville have ro, men at
han var ok!

(OT:...har forøvrigt en lille drøm om at T-O-P laver en version af Carl
Nielsens "Orientalsk Festmarch" fra Aladdin...kunne være storrt!)
--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 14-10-04 21:56

> Kan ikke bidrage med mere, end at der på et tidspunkt stod, at det
> drejede sig om "personal matters, og han han gerne ville have ro, men at
> han var ok!

Det var da dejligt.

> (OT:...har forøvrigt en lille drøm om at T-O-P laver en version af Carl
> Nielsens "Orientalsk Festmarch" fra Aladdin...kunne være storrt!)

Min hemmelige drøm er Type O Negative feat. Rammstein...

Fra : Christian

Dato : 15-10-04 01:28

> Min hemmelige drøm er Type O Negative feat. Rammstein...

TON + KMFDM
I anden boldgade:
TON + Lab°

--
/Christian

Fra : Per Madsen

Dato : 15-10-04 13:34

> Det var da dejligt.

> Min hemmelige drøm er Type O Negative feat. Rammstein...

Jeps..kunne også være kanon

Så forresten Type-o-negative på midtfynfestivalen i 1997 (var det
vist...det var dengang der var musik at komme efter...førend de begyndt
på Vonda Sheppard o.lign. slam), og anede knap nok hvem de var. Havde
ikke tidligere hørt ret meget heavy/hård rock, men blev fuldstændig
blæst væk af dem!! Det var simpelthen ufatteligt godt, med en enorm stor
lyd.
Derudover var de superveloplagte og Steel var monstersjov i sine
kommentarer til publikum. De spillede lige efter Jamiroquai (hvor jeg
var v.i.p. . Steel roste dem og bekendtgjorde at "de var fandme
nogle funky fyre der kunne skyde den af, og at han håbede de selv kunne
varme lidt ekstra op under publikum"..meget sympatisk.
Koncerten endte med at Steel i ét ryk rev strengene af sin bas, kastede
den ud til publikum og sagde "now...don't fight over this"...

....en stor stor koncert!!

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-10-04 19:33

> ...en stor stor koncert!!

Er grøn af misundelse... De skal bare komme til Danmark igen!

Fra : Eg

Dato : 16-10-04 10:15

On Fri, 15 Oct 2004 14:33:34 +0200, Per Madsen wrote:

> Koncerten endte med at Steel i ét ryk rev strengene af sin bas, kastede
> den ud til publikum og sagde "now...don't fight over this"...

Men det gjorde folk :) Jeg stod der hvor bassen landede, og
jeg nåede lige præcis at få fat om gribebrættet, før jeg og hende jeg
stod ved siden af, lå nederst i en bunke af folk der alle ville have
bassen. Jeg lod dog bas være bas, og fik møvet mig ud af bunken.
Episoden endte med at en af Type O's roadier fik overtalt folk til
aflevere bassen tilbage. Som et plaster på såret gav han os nogle
officielle Type O plektre.

Det var sgu en fed koncert:)

Fra : Per Madsen

Dato : 16-10-04 18:27

Eg <eg@DieallspammerSoek.dk> wrote:

> [...]
> Episoden endte med at en af Type O's roadier fik overtalt folk til
> aflevere bassen tilbage. Som et plaster på såret gav han os nogle

lol...herligt....sjovt at vide hvad der rent faktisk skete deroppe foran

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.