ronald reagan
Fra : Preben Seerup

Dato : 12-10-04 17:45

leder efter en sang fra 80'erne hvor jeg kan huske videoen var en masse
dukker der sang, synes at kan huske ronald reagan som dukke i videoen, men
jeg ved ikke hvem der er kunstneren

genesis????? måske, jeg kan ikke huske det

Fra : Hauge

Dato : 12-10-04 17:53

Hejsa

"Preben Seerup" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> jeg ved ikke hvem der er kunstneren
>
> genesis????? måske, jeg kan ikke huske det

Land Of Confusion med Genesis..

/Hauge

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 13-10-04 17:09

"Preben Seerup" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message news:<416c09f3$0$237$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg ved ikke hvem der er kunstneren
>
> genesis????? måske, jeg kan ikke huske det

Spitting Image.
Fede plader .

Fra : Bj@arne

Dato : 13-10-04 18:26

Jeg VED at genesis lavede videoen til land of confusion inspireret af
spitting image. Og jeg Mener at Ronald Reagan også var med i den
Hilsen Bjarne