Klassisk Musik på DVD
Fra : Sulley

Dato : 12-10-04 17:12

Hej.
Jeg ville høre om der var nogen som kendte gode og billige steder hvor man
kan købe Klassisk musik på DVD.
Det skulle gerne være hele operaer og koncerter af div. komponister: Mozart,
Beethoven m.m.

Jeg har kigget på www.dvdpriser.dk og www.cd-wow.com, men findes der ikke
lidt flere.
Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Jeg har med vilje ikke postet dette i dk.kultur.musik.klassisk eftersom der
ikke er særlig meget aktivitet derinde...

Sulley

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-10-04 17:28

Sulley skrev:

> Jeg har med vilje ikke postet dette i dk.kultur.musik.klassisk
> eftersom der ikke er særlig meget aktivitet derinde...

Du burde gøre det alligevel. Vi flyr fluks derind som spyfluer,
når der er én der har lagt "madding" ud.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- aktiviteten skaber man selv

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-04 17:48

Sulley <jess.moeller@tdcadsl.Det er danmark> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lnTad.2391$Jl.1450@news.get2net.dk...
> [...]
> kan købe Klassisk musik på DVD.
> Det skulle gerne være hele operaer og koncerter af div. komponister:
_________

SV: Klassisk musik køber man fortrinsvis hos boghandlerne. De plejer at have
masser af den slags.

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-10-04 18:55

Åge Halldorsson wrote:

> SV: Klassisk musik køber man fortrinsvis hos boghandlerne. De plejer at have
> masser af den slags.

Hmm. Hmmmm.. HMMMM!!

Jeg køber for det meste klassisk musik i musikbutikker som TP (for folk
i Svensk Congo, Stereo Studio for folk på Tysklands Odde) og Bånd- og
pladecentret i København.

/David