Pan - CD reissue
Fra : request-for-comment

Dato : 11-10-04 21:40

Jeg har på diverse hjemmesider læst at PAN's oprindelige LP skulle være
genudgivet på CD på bl.a. forlaget "Little Wing" og/eller "Northern light",
men har ikke kunnet forretninger i "virkeligheden" eller på nettet der har
den i kataloget. Er der nogen der kunne have nogen gode ideer?

P.S.

For de enkelte under 40 var det en rimelig god dansk gruppe med bl.a. Robert
Lelievre fra Cy, Maia & Robert og Arne Würgler !!

Fra : Fatter Brik

Dato : 11-10-04 22:41

"request-for-comment" <nouser@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For de enkelte under 40 var det en rimelig god dansk gruppe med bl.a.
> Robert Lelievre fra Cy, Maia & Robert og Arne Würgler !!

Der er lavet en re-issue på Northern Lights, endda med 2 bonus tracks. Jeg
ville ikke blive overrasket om der også var lavet en re-Cd i korea....anyway
Northern lights koster også penge a. 50$ når den handles, men det er den vel
også værd.....

Jeg tillod mig at svare selv om jeg ikke er 40 år endnu, håber at det er OK?

:)

Fra : request-for-comment

Dato : 12-10-04 01:32

In news:416afdea$0$213$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Fatter Brik <Fatter@brik.ellernoget.der> typed:
> [...]
> re-Cd i korea....anyway Northern lights koster også penge a. 50$ når
> den handles, men det er den vel også værd.....

Mange tak for oplysningen. Det lyder omend lidt dyrt så dog langt fra de
1200 kr jeg sidst så vinylen solgt til. Har du evt. nogle links til hvor man
med fordel kan checke ind for bedst at kunne finde den?

Fra : Alex Larsen

Dato : 12-10-04 14:20

Find den på www.bibliotek.dk

alex

Fra : request-for-comment

Dato : 14-10-04 20:40

In news:ckgll8$258a$1@news.cybercity.dk,
Alex Larsen <dsl155879@vip.cybercity.dk> typed:
> Find den på www.bibliotek.dk

Hej.

Nu var det primært et permanent ejerskab jeg sigtede mod

N.B.
Ved du positivt at den findes via biblioteket eller er det mere ment som en
oplysning af generel karakter?. Hvis det er det første ville jeg da blive
meget glad for et link, da det ikke er lykkedes mig at finde den selv.

Fra : Alex Larsen

Dato : 15-10-04 00:21

prøv dette link

Alex

> [...]