ZZ Top.....
Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-10-04 21:56

Hejsa, jeg søger en titel på en sang med ZZ top. Den er vist 20 år gammel.
Kan huske lidt af videoen, der ser man ZZ top stå ved en tank station, også
kommer der vist en bil kørende op. Slutningen er hvor man ser de tre fra
bandet og blaffe mens man ser bilen køre væk bag dem.

nogen der kender titlen?

På forhånd mange tak.

MVH
Michael

Fra : AJC

Dato : 10-10-04 22:11

Michael Nielsen wrote:

> [...]
> kommer der vist en bil kørende op. Slutningen er hvor man ser de tre fra
> bandet og blaffe mens man ser bilen køre væk bag dem.

Kan desværre ikke hjælpe.
Den beskrivelse du giver, passer jo til næsten 100% af deres videoer!

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 22:19

"
> [...]
> også kommer der vist en bil kørende op. Slutningen er hvor man ser de tre
> fra bandet og blaffe mens man ser bilen køre væk bag dem.

Hej Michael

Jeg mener det nummer du taler om hedder: Legs. Du kan finde alt deres musik
inde på CD Skiven.Du kan samtidighed hører et lille stykke af her melodi.

Hilsen Anne

Fra : Per

Dato : 11-10-04 09:05

--

Hej Michael!

Det er "gimme all your lovin´" fra albummet Eliminator du tænker på

Mvh. Per!

Fra : Anders Hertz

Dato : 11-10-04 09:49

On Sun, 10 Oct 2004 22:55:38 +0200, "Michael Nielsen"
<michaelnielsen2@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>kommer der vist en bil kørende op. Slutningen er hvor man ser de tre fra
>bandet og blaffe mens man ser bilen køre væk bag dem.

Legs. Findes (originalt) på albummet Eliminator.

/Anders

Fra : Per

Dato : 11-10-04 10:53

"Anders Hertz" <ahz@aub-dot-auc-dot-dk> skrev i en meddelelse

> Legs. Findes (originalt) på albummet Eliminator.
>
> /Anders

---

Det er IKKE legs!

Den starter på en grillbar!