Metallica Unplugged?
Fra : Pierre-Karina

Dato : 10-10-04 14:56

Er der nogle herinde der hved om metallica har lavet unplugged album?

Pierre

Fra : Thomas

Dato : 10-10-04 15:08

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle herinde der hved om metallica har lavet unplugged album?
>
> Pierre

De har ikke lavet et officielt unplugged-album... Men jeg har da et
unplugged
album med dem stående på hylden... Med en samling af unplugged live-numre,
og nogen akustiske demoer, og lignende...

Så der findes et...Men det er ikke et Metallica 'har lavet' i den
forstand...

..Thomas

Fra : Steen Schmidt

Dato : 10-10-04 17:13

Pierre-Karina wrote:

> Er der nogle herinde der hved om metallica har lavet unplugged album?

Det er eddermugme sjældent Metallica spiller uden strøm...

Mvh
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 18:23

Steen Schmidt wrote:

> Det er eddermugme sjældent Metallica spiller uden strøm...

I oktober 1997 sad jeg på en meget skrå græsplæne i Mountain View, CA og
så Metallica spille unplugged en times tid ved en af Bridge
School-koncerterne. Jeg ved ikke om de koncerter bliver udgivet
officielt - men mon så ikke der findes skumle bootleg-optagelser derfra?

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Kong Kent

Dato : 10-10-04 18:37

> Er der nogle herinde der hved om metallica har lavet unplugged album?

Ja, det ved jeg.

Det har de ikke.

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-10-04 19:31

Kong Kent wrote:

> Ja, det ved jeg.
>
> Det har de ikke.

Hvordan "hved" du det?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 10-10-04 20:04

> Hvordan "hved" du det?

Fordi jeg har hørt Metallica siden 1989. Er medlem af deres fanklub
(www.metclub.com), har (næsten) alle deres officielle udgivelser, minus et
par singler udgivet i andre lande end DK. Og har bare generelt styr på det
pis!

Såmænd bare derfor!

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-10-04 21:25

Kong Kent wrote:

> [...]
> par singler udgivet i andre lande end DK. Og har bare generelt styr på det

Det ved jeg :)

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 10-10-04 21:38

> Det ved jeg :)

*GRRRRRRRR*

Hvorfor spørger du så?!

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-10-04 21:42

Kong Kent wrote:

> *GRRRRRRRR*
>
> Hvorfor spørger du så?!

Det hved¹ jeg ikke.

/David

¹Hint

Fra : Thomas

Dato : 11-10-04 00:39

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det ved jeg.
>
> Det har de ikke.

Og det fik du så lige lyst til at skrive 3½ time efter jeg skrev at det har
de ikke...
Sådan fordi mit ord ikke er troværdigt nok eller hvad??
Selvom jeg endda fortæller om det uofficielle unplugged album og alt muligt,
har
du lige lyst til at markere dig?? *LOL*

Det' gas! Du' ka' ta' det!!!

..Thomas