Rammstein-billetter
Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 04-10-04 11:46

Hejsa gruppe

Jeg nåede desværre ikke at få en billet via Billetnet til Rammstein's
koncert i Forum.
Nogen der har forslag til hvordan sådan en skaffes på anden vis (bortset
fra snuskede sortbørs-bureauer der sælger til +100%-pris).

På forhånd tak.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 12:06

Simon Haugaard Pedersen skrev:

> Nogen der har forslag til hvordan sådan en skaffes på anden vis (bortset
> fra snuskede sortbørs-bureauer der sælger til +100%-pris).

Tja jeg nåede heller ikke.. men det gør ikke så meget. Jeg vil faktisk
hellere til koncert i Tyskland. Der er udsolgt i 2004 men touren
fortsætter i januar 2005 og DER vil jeg ned.. det er billigere i
transport for mig + jeg regner med det bliver en del federe.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 04-10-04 15:44

On Mon, 04 Oct 2004 at 11:05 GMT, Martin Johansen [6000] <visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

> [...]
> fortsætter i januar 2005 og DER vil jeg ned.. det er billigere i
> transport for mig + jeg regner med det bliver en del federe.

Hvorfor regner du med at det bliver federe i Tyskland?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 21:45

Anders Vind Ebbesen skrev:

> Hvorfor regner du med at det bliver federe i Tyskland?

Fordi det er i deres hjemland og fordi jeg har en idé om det er lidt
større.. jeg har aldrig haft den store fidus til danske arrangementer..
de har altid på den ene eller anden måde været bagefter...

Det er nok bare mig.

Fra : Christian

Dato : 04-10-04 16:58

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> wrote in message
> [...]
> Nogen der har forslag til hvordan sådan en skaffes på anden vis (bortset
> fra snuskede sortbørs-bureauer der sælger til +100%-pris).

Der plejer altid at være en masse konkurrencer op til sådanne
konkurrencer...så prøv at følg med på diverse netsteder og radiostationer

vh Christian