Navn på sang
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 21:27

Hej

På P3 kører der jævnligt en sang som grangivligt lyder som Macy Gray
men jeg er ikke sikker.

Stemmen lyder som hende altså den lidt hæse "bong"-agtige stemme og i
baggrunden kører der en dyb bas i et jævnt rytmisk tempo.

Evt. bud?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Madsen

Dato : 03-10-04 21:49

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Stemmen lyder som hende altså den lidt hæse "bong"-agtige stemme og i
> baggrunden kører der en dyb bas i et jævnt rytmisk tempo.

Hej!
Macy Gray er netop kommet med en ny sang der hedder "Love is gonna get yah",
som jævnligt spilles på P3.
Øh, hvor vidt den er ny, ved jeg ikke, men den er at finde på "The Very Best
of Macy Gray".
Der har tidl. været henvisning til steder på nettet, hvor man kan høre små
brudstykker af numre, bla. på:
www.lytteposten.dk
men der kan man lige præcis ikke høre det nummer...måske du kan finde et
andet sted på nettet?

Rikke.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 21:57

Madsen skrev:

> Hej!

Hej!

> Macy Gray er netop kommet med en ny sang der hedder "Love is gonna get
> yah", som jævnligt spilles på P3.

Det kunne være den.

> men der kan man lige præcis ikke høre det nummer...måske du kan finde
> et andet sted på nettet?

Jeg prøver ellers må jeg lige i den lokale i morgen og høre den.

Takker for tip!

Fra : Peter Theglev

Dato : 05-10-04 07:23

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hej!

> Det kunne være den.

> Jeg prøver ellers må jeg lige i den lokale i morgen og høre den.
>
> Takker for tip!

Ellers kunne det være Kelis med Trick Me ...

/Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-10-04 09:14

Peter Theglev skrev:

> Ellers kunne det være Kelis med Trick Me ...

Nej det er ikke den. Den plade har jeg (fed plade øh CD)