TV2 Zulu kendings"lyd" - måske lidt OT
Fra : Jake

Dato : 03-10-04 20:19

Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe lyden fra den der hyggelige lille
jingle med TV2 Zulu manden der står og hopper?
Den lyder ca. sådan her: "daga-daga-daga-daga-dag-dag-Zulu!"

/Jake

Fra : spæf

Dato : 04-10-04 09:08

Jeg ved ikke præcist hvor du kan skaffe den. Jeg ved dog at de trommer er
fra temaet til den oprindelige Tarzan tv-serie med Johnny Weissmüller.

Måske du kan google lidt med de oplysninger ??

Med venlig hilsen

spæf
"live long and prosper"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 19:09

Jake wrote:
> Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe lyden fra den der hyggelige
> lille jingle med TV2 Zulu manden der står og hopper?
> Den lyder ca. sådan her: "daga-daga-daga-daga-dag-dag-Zulu!"

Hvis du har en e-mail, som virker, så kan jeg sende den til dig.
Det er en 40kb MP3 fil.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : MM

Dato : 04-10-04 19:47

> Hvis du har en e-mail, som virker, så kan jeg sende den til dig.
> Det er en 40kb MP3 fil.

også mig, også mig

Fra : John

Dato : 04-10-04 21:38

"MM" <msquaredREMOVETHIS@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> også mig, også mig

Også mig

Mvh

John

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:48

John wrote:
> "MM" <msquaredREMOVETHIS@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Også mig

Jeg kan ikke poste den til dig, den kommer bare retur
Jeg har i stedet lagt den op i news:dk.binaer under titlen "Zulu sound"

Per
www.perbeer.ninja.dk