Temaet til Sportslørdag!
Fra : Morten Christensen

Dato : 03-10-04 07:50

Er der nogen der kender titlen på den sang de engang spillede når der kom
sportslørdag? Hørte den så sent som i går i Aalborg Stadionhal da Aab slog
Viborg 31-30 i et drøn af en håndboldkamp......

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-10-04 08:34

"Morten Christensen" <MortenC@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender titlen på den sang de engang spillede når der kom
> sportslørdag? Hørte den så sent som i går i Aalborg Stadionhal da Aab slog
> Viborg 31-30 i et drøn af en håndboldkamp......

En af de mange muligheder kan være George Duke - "Reach Out"
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-04 08:57

Morten Christensen wrote:
> Er der nogen der kender titlen på den sang de engang spillede når der
> kom sportslørdag?

Var det ikke David Bowie's "Sound and Vision" ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-10-04 16:33

Morten Christensen wrote:

> Er der nogen der kender titlen på den sang de engang spillede når der
> kom sportslørdag? Hørte den så sent som i går i Aalborg Stadionhal da
> Aab slog Viborg 31-30 i et drøn af en håndboldkamp......

Jeg ved de har brugt Bill Conti's "A drive in the country" fra Bond-filmen
For Your Eyes Only.

Ellers kunne det være Mezzoforte med Garden Party.

Mark

Fra : Michael-7500

Dato : 03-10-04 21:13

> [...]
> sportslørdag? Hørte den så sent som i går i Aalborg Stadionhal da Aab slog
> Viborg 31-30 i et drøn af en håndboldkamp......

De brugte også engang Mory Kante/yeké yeké yeké, men det er aldrig dén folk
søger. :-/
Er det kun mig, der kan huske den?

--
Michael

Fra : Jacob E.

Dato : 03-10-04 22:32

Michael-7500 wrote:
> De brugte også engang Mory Kante/yeké yeké yeké, men det er aldrig
> dén folk søger. :-/
> Er det kun mig, der kan huske den?

Nej da... Men sjovt nok, kan jeg ikke mindes, at de har brugt den i
Sportslørdag, men mener til gengæld at de har brugt den i Radiosporten...?

Jeg tror nu også, at det er George Duke's "Reach Out", der efterlyses.

Mvh Jacob

Fra : Per Madsen

Dato : 03-10-04 23:03

Jacob E. <sp@mmergotohell.invalid> wrote:

> Jeg tror nu også, at det er George Duke's "Reach Out", der efterlyses.
>
> Mvh Jacob

Damn, det er godt nok også et funky nummer...
--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Jacob E.

Dato : 03-10-04 23:20

Per Madsen wrote:

> Damn, det er godt nok også et funky nummer...

Gu' det så!

Mvh Jacob

Fra : Davidsen

Dato : 03-10-04 22:28

> [...]
> sportslørdag? Hørte den så sent som i går i Aalborg Stadionhal da Aab slog
> Viborg 31-30 i et drøn af en håndboldkamp......

Sportslørdag brugte indledningen til et nummer fra Extreme's
"Pornograffiti". Kan ikke huske hvilket...

Mvh
Davidsen

Fra : Per Madsen

Dato : 03-10-04 23:03

Davidsen <davidsen@FJERNDETTEtdcspace.dk> wrote:

> [...]
> >

> Sportslørdag brugte indledningen til et nummer fra Extreme's
> "Pornograffiti". Kan ikke huske hvilket...

Var det ikke "Get the funk out" eller noget lignende...?!

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Davidsen

Dato : 04-10-04 15:22

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke "Get the funk out" eller noget lignende...?!
>
> --
> Mhv. Per Madsen
> http://www.madsenblog.tk

Nix

Har nu fundet skiven frem; det var starten på "Li'l Jack Horny" såmænd...

Mvh
Davidsen