Indkøb af cd'er på nettet
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 09:49

Spørgsmålet er nok en klassiker her på nyhedsgruppen. Men hvor er det jeg
kan se FAQ'en hvis altså spørgsmålet har været oppe at vende før.

Mvh. Brian

Fra : Rune Jensen

Dato : 01-10-04 11:38

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Spørgsmålet er nok en klassiker her på nyhedsgruppen. Men hvor er det jeg
> kan se FAQ'en hvis altså spørgsmålet har været oppe at vende før.
>
> Mvh. Brian

Jeg kan slet ikke se du stiller et spørgsmål...

Rune JEnsen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 12:00

"Rune Jensen" <rune@FJERNesbjergbynight.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan slet ikke se du stiller et spørgsmål...

Du har ret det er ikke indlysende, spørgsmålet er hvor man skal købe
cd'er på nettet?

Mvh. Brian

PS: Der er et hint til spørgsmålet i Subject.

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 10-12-04 16:22

Hej Alle

Jeg har handlet en del hos

http://www.amazon.co.uk

det ca. samme pris som i DK (når ma ligger porto til)
men der er et ret stort udvalg

Hilsen Bjarne Hansen

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:zOa7d.419$F26.345@news.get2net.dk...

Fra : Morten S Hansen

Dato : 01-10-04 11:38

CDwow.com kan klart anbefales - hurtigt levering og billigt!

Desuden er der en smule at spare ved at sammenligne CDwow's (forskellige!)
priser - her: http://www.kjaerland.dk/DVD/cdwowBestPrice.asp CDerne bliver
uanset hvad alligevel sendt fra Sverige, så der er kun prisen til forskel.

De har dog kun internationale kunstnere - de største danske kunstnere kan
findes på CDon.dk, hvor der er en smule at spare i forhold til
butiksprisen - især hvis man køber flere ad gangen.

mvh Morten, Roskilde

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:6U87d.315$Wz1.83@news.get2net.dk...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 12:02

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uanset hvad alligevel sendt fra Sverige, så der er kun prisen til forskel.

Ja dem bruger jeg også, men som selv skriver her bagefter har de kun
internationale kunstnere.

> De har dog kun internationale kunstnere - de største danske kunstnere kan
> findes på CDon.dk, hvor der er en smule at spare i forhold til
> butiksprisen - især hvis man køber flere ad gangen.

CDon har jeg også brugt lidt til de danske, men håbede der var steder der
var lidt billigere. Ved ikke om det bare er "psykisk" men jeg har det lidt
skidt med at give mere for en cd end 100.- selv om den er helt ny. Synes
130-160 er helt hen i vejret.

Mvh. brian

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 01-10-04 22:04

On Fri, 1 Oct 2004 12:38:14 +0200, "Morten S Hansen"
<undertegnede@SLETmail.dk> wrote:

> [...]
>uanset hvad alligevel sendt fra Sverige, så der er kun prisen til forskel.

Faktisk ikke helt sandt!
Alle mine pakker er kommet fra Sverige, bortset fra en enkelt som var
sendt direkte fra Hong Kong. Den var under toldgrænsen, så jeg brokker
mig ikke, men det kunne være gået galt

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 01-10-04 12:49

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Spørgsmålet er nok en klassiker her på nyhedsgruppen. Men hvor er det
> jeg kan se FAQ'en hvis altså spørgsmålet har været oppe at vende før.
>
> Mvh. Brian

Jeg ved at det er en kliché efterhånden, men...Google er din ven

Søgning:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=dk.kultur.musik+faq&meta=

Linket, som du leder efter:
http://www.faqs.org/faqs/dk/musik/

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-10-04 18:51

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Jeg ved at det er en kliché efterhånden, men...Google er din ven

> [...]

Takker, ja nogle gange er man måske for hurtig til at stille spørgsmål
mvh. Brian

Fra : Dag Stinus

Dato : 02-10-04 22:59

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> Spørgsmålet er nok en klassiker her på nyhedsgruppen. Men hvor er det jeg
> kan se FAQ'en hvis altså spørgsmålet har været oppe at vende før.
>
> Mvh. Brian

Jeg bruger selv disse en del (det er ikke mainstream top 20 jeg er ude
efter):

www.hmv.co.uk (har et problem med de lange løbetider på de nye danske
VISA/Dankort men forventer det løst medio oktober - eller besøg den
fænomenale butik ved Oxford Circus i London)
www.nuclearblast.de (kun heavy metal og beslægtede musikgenrer)
www.amazon.de (har sjældne udgivelser som lagervare)
www.gemm.com (god til sjældne udgivelser men vær opmærksom på at en del af
deres varer sendes fra USA og der derved er risiko for tillæg af told, moms
og opkrævningsgebyr)
http://uk.towerrecords.com (stort udvalg men en del afsendes fra USA og
dermed risiko for ekstraregning inden musikken kan nydes).

Venlig hilsen
Dag Stinus