Reise, Reise
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-04 20:07

Så fik jeg endelig købt Rammsteins nye CD.
Sublimt album - Alle 3 år+ ventetid værd - og det kun efter et par
gennemlytninger
Knap så aggresiv som Mutter,
men til gengæld 11 numre der virker extremt gennemarbejdede
og albummet virker som om at det bliver bedre og bedre efter mange gange
igennem cdafspilleren
- sådan har jeg nu haft det med alle deres CD´er

Esben

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 20:18

Esben skrev:

> Så fik jeg endelig købt Rammsteins nye CD. Sublimt album - Alle 3 år+
> ventetid værd - og det kun efter et par gennemlytninger
> Knap så aggresiv som Mutter,

W00t er det kommet allerede!? Jeg er bagefter

Præcis.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-09-04 21:29

> Så fik jeg endelig købt Rammsteins nye CD.
> Sublimt album - Alle 3 år+ ventetid værd - og det kun efter et par
> gennemlytninger
> Knap så aggresiv som Mutter,

Synes ikke de bør blive for bløde.

> men til gengæld 11 numre der virker extremt gennemarbejdede
> og albummet virker som om at det bliver bedre og bedre efter mange gange
> igennem cdafspilleren
> - sådan har jeg nu haft det med alle deres CD´er

Synes det er fedt at de har ændret deres lyd en smule, både på Tills vokal
og på guitar-riffene...
Synes bare det bliver lidt for meget mutter-vokal nogle gange. Men det er et
godt album, og det giver udtryk for at der er meget tilbage i disse pumpede
tyskere...