Husk at se eller optage...
Fra : Heinrich

Dato : 28-09-04 19:42

The Corrs - Unplugged på TV 2 Zulu kl. 3.55 i nat!

Nyd den ægte live musik fra denne irlandske familiegruppe som spiller
pop med lidt irsk sound og oplev samtidig en sangerinde med sjæl i
stemmen. Læg samtidig mærke til hendes varme og smukke øjne.

Andrea Corr (gruppens sangerinde) er pt. en af de bedste sangerinder vi
har. Sine steder kan hun minde lidt om den fremragende Karen Carpenter.

Giv musikken en chance, I vil ikke fortryde det.

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-04 20:20

Heinrich wrote:
> [...]
> har. Sine steder kan hun minde lidt om den fremragende Karen Carpenter.
>
> Giv musikken en chance, I vil ikke fortryde det.

Hvad med The Corrs - Undressed ?

/David

Fra : Heinrich

Dato : 28-09-04 21:00

David Rasmussen wrote:

> Hvad med The Corrs - Undressed ?

Du må have forvekslet mig med en Britney Spear fan!

Fra : Kim Petersen

Dato : 28-09-04 21:09

> Hvad med The Corrs - Undressed ?

Ville da bestemt ikke være ringe, men deres musik kan såmænd tryllebinde mig
alligevel

Fra : Prefect

Dato : 28-09-04 21:27

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har. Sine steder kan hun minde lidt om den fremragende Karen Carpenter.
>
> Giv musikken en chance, I vil ikke fortryde det.

For nu at citere go'e gamle Blackadder så sent som i Lørdags på BBC:"Would
it hurt your feelings if I told you I would rather frenchkiss a skunk?"
It's all so bloody nice.Det var vist Vyvyan,var det ikke?