MGP release?
Fra : ersen

Dato : 27-09-04 08:59

Hej NG

Er der nogle som ved hvornår jeg kan købe CDén fra årets MGP?

Fra : Thomas

Dato : 27-09-04 09:29

"ersen" <en@aa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogle som ved hvornår jeg kan købe CDén fra årets MGP?

www.dr.dk/mgp står der "CD'en er indspillet og kommer i butikkerne
allerede fra næste uge"
Jeg ved så ikke om den tekst er skrevet før MGP'et, eller det er noget
nyt...
Men ihvetfald tyder det på, at den kommer enten denne uge, eller næste uge.

..Thomas

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 27-09-04 13:44

Thomas skrev:
> [...]
> er noget nyt...
> Men ihvetfald tyder det på, at den kommer enten denne uge,

Tillad et dumt spørgsmål. Betyder MGP ikke Melodi Grand Prix?
Efter den linkede dr.dk-side at dømme, må der da være tale
om et eller andet for børn eller unge, men det nævnes slet ikke,
hverken i denne tråd eller på dr.dk-siden.
--
'rluf :·)
- drillepind

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-09-04 16:25

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Tillad et dumt spørgsmål. Betyder MGP ikke Melodi Grand Prix?

Ja og nej. Der er noget ophavsretshalløj ved "Melodi Grand Prix"-navnet
så DR ikke må bruge det på deres børneshow. Istedet har
marketing-genierne valgt at kalde det MGP.

Historien minder lidt om en kendt dansk rockgruppes

Fra : John

Dato : 27-09-04 10:12

"ersen" <en@aa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogle som ved hvornår jeg kan købe CDén fra årets MGP?

Fra i dag.

Tjek www.fona.dk

Mvh

John

Fra : ersen

Dato : 27-09-04 11:05

Tak - det bliver min datter på 8 glad for