Titei og kunstner søges
Fra : CC

Dato : 23-09-04 21:58

Come on everybode (get down and get ready)!! It`s rock`n`roll, eller noget
i den retning. Et nummer fra vistnok engang i først 80 erne, søges.
CC

Fra : Rikke & Per

Dato : 23-09-04 22:13

"CC" <honky89@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Come on everybode (get down and get ready)!! It`s rock`n`roll, eller
noget
> i den retning. Et nummer fra vistnok engang i først 80 erne, søges.
> CC

Kunne sagtens være Slade fra "Slade A´live"

m.v.h.

Fra : Rikke & Per

Dato : 24-09-04 09:13

> [...]
noget
> i den retning. Et nummer fra vistnok engang i først 80 erne, søges.

Kunne godt være "Get down og get with it" (tror jeg nok nummeret hedder!)
med Slade - findes på albummet "Slade A´live".

m.v.h. Per

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-09-04 09:54

"CC" wrote i
> Come on everybode (get down and get ready)!! It`s rock`n`roll, eller
> noget
> i den retning. Et nummer fra vistnok engang i først 80 erne, søges.

Slade

Single 1971 A-side - No. 16 på "Chart" - Polydor
Single 1972 B-side - Polydor
LP: Coz I Luv You - 1972 - Polydor
LP: Slade Alive - 1972 - Polydor (selvsagt en live optagelse)

- Jensby
(der var stor Slade-fan i 70'erne)

Fra : CC

Dato : 24-09-04 18:16

Det er desværre ikke den jeg søger. Er der andre bud. Lyder lidt T-Rex
agtigt.
CC

Fra : Davidsen

Dato : 26-09-04 21:49

> [...]
> noget
> i den retning. Et nummer fra vistnok engang i først 80 erne, søges.

Den her?
http://www.ericcarmen.com/lyrics/carmen.html#2

Mvh
Davidsen