Musikstykke fra reklame - BRF Kredit
Fra : Morten Olesen

Dato : 20-09-04 20:40

Reklamen med diverse "brugte ting" i regnen.
Nogen der kan genkende musikstykket eller kender til noget i samme genre?

Med venlig hilsen,

--
Morten Olesen

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 21-09-04 08:39

Desværre kan jeg ik hjælpe dig med identifikationen.. men det er et
superfedt nummer!!! Det lader dog ikke til at der er nogen som kan
identificere det.. måske skulle man skrive til BRF kredit og spørge dem..

Fra : Claus Skovgaard

Dato : 21-09-04 22:04

Jeg har også søgt omkring efter musikken, men indtil videre uden held. Men
det er i hvert fald godt den del de spiller i reklamen.

-Claus

Fra : Claus Skovgaard

Dato : 22-09-04 16:11

Jeg har kontaktet BRFkredit med henblik på identificering af musikstykket.
Jeg fik hurtigt svar og kan oplyse at musikken stammer fra Teddybear
Stockholm og nummeret hedder Alma.

Hilsen Claus

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 22-09-04 16:56

Claus Skovgaardskrev...

> Jeg har kontaktet BRFkredit med henblik på identificering
> af musikstykket. Jeg fik hurtigt svar og kan oplyse at musikken
> stammer fra Teddybear Stockholm og nummeret hedder Alma.

Normalt skriver de "Teddybears Sthlm" som bandnavn:
http://www.teddybearssthlm.com

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Morten Olesen

Dato : 22-09-04 17:48

>Jeg har kontaktet BRFkredit med henblik på identificering
>af musikstykket. Jeg fik hurtigt svar og kan oplyse at musikken
>stammer fra Teddybear Stockholm og nummeret hedder Alma.

Wow ja, var slet ikke klar over at de producerede den slags musik.
Mange tak for oplysningen!

Med venlig hilsen,

--
Morten Olesen