Nummer i P3 retro lørdag den 18. september
Fra : Snavox

Dato : 20-09-04 12:05

Hej.

Jeg kan ikke få playlister frem for dette program, så derfor spørger jeg
her.

Der blev spillet et nummer, hvor der bliver sunget noget i retning af "right
up" en del gange efterfulgt af det bærende guitarriff. Der synges også noget
i stil med "sucker DJ" et par gange.

Stilen er tung rock i rytmegruppen, mens sangen til tider nærmer sig det
rappende.

Jeg håber, at nogen kan hjælpe ud fra den, kan jeg godt se, noget sparsomme
beskrivelse.....nummeret er kendt, og jeg har hørt det mange gange før, men
kan simpelthen ikke komme på titel og kunster.

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : csm

Dato : 20-09-04 13:11

BUFFALO STANCE* NENEH CHERRY* ?

Fra : Snavox

Dato : 20-09-04 15:50

> BUFFALO STANCE* NENEH CHERRY* ?

Nej, desværre, men tak for buddet. Nummeret, jeg tænker på, er langt hårdere
med en del mere tråd.

Venlig hilsen

Poul Christensen

---

Fra : Claus Skaarup

Dato : 20-09-04 16:11

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nej, desværre, men tak for buddet. Nummeret, jeg tænker på, er langt
hårdere
> med en del mere tråd.
>
> Venlig hilsen
>
> Poul Christensen

"Gun" med "Word up"? Originalen er med "Cameo", men der er slet ikke tråd i.
Det er der derimod i Guns version.

mvh Claus

Fra : Christian

Dato : 20-09-04 16:34

"Claus Skaarup" <skaarup75(xx)@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> hårdere

> "Gun" med "Word up"? Originalen er med "Cameo", men der er slet ikke tråd

Korn skulle i øvrigt også komme med en version af den sang snart...

Christian

Fra : Snavox

Dato : 20-09-04 17:40

Hej.

> "Gun" med "Word up"?

Lige nøjagtig!

> Originalen er med "Cameo", men der er slet ikke tråd i.
> Det er der derimod i Guns version.

Ja, gudskelov, da. Det klæder nummeret at få lidt high voltage britisk stål
på i stedet for alle synthesizerne...

Tusind tak for hjælpen til alle.

Venlig hilsen

Poul