Blackstreet - No Diggity / MJ's Billie Jea~
Fra : Thomas

Dato : 19-09-04 21:52

Hejsa

For et par dage siden hørte jeg i radioen et mix af Blackstreets' 'No
Diggity'
(Eller hvordan det nu staves )... Og så Michael Jacksons 'Billie Jean'.

Det var ikke et mix som sådan. For det var dem fra Blackstreet der sang
teksten
til Billie Jean, indover 'No Diggity' melodien nærmest. Michael Jackson
medvirkede
ikke på nogen måde, så vidt jeg kunne høre...

Er der nogen her der ved hvor remixet stammer fra, og hvor man kan få fat i
det?

Mvh. Thomas

Fra : Jacob E.

Dato : 20-09-04 00:05

Thomas wrote:
> [...]
> Jean'.
> Er der nogen her der ved hvor remixet stammer fra, og hvor man kan få

Du har sikkert hørt P3-programmet "Monkey Business" og lagt øre til et
såkaldt "bastard-mix". Det er bootlegs, altså uofficielle numre, som har to
eller flere numre blandet sammen, mere eller mindre heldigt.
Der er altså formodentlig ikke tale om et officielt remix, og det kan derfor
ej heller købes/downloades.

Mvh Jacob E.

Fra : Thomas

Dato : 20-09-04 10:00

Nej. Hvis du næste det sidste jeg skrev:
[...]

Så det er en indspilning Blackstreet har lavet. Jeg har også fundet nummeret

nettet (fløjter uskyldigt) - Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor det
stammer
fra.. Om det er fra en single eller noget.

..Thomas

Fra : -V-

Dato : 20-09-04 10:26

Thomas wrote:

> [...]
> det stammer
> fra.. Om det er fra en single eller noget.

Har du prøvet at lave en google på ...I don't know....måske "no diggity" og
"billie jean", og set hvad der så sker?
Er det det hersens nummer, du tænker på?
http://www.juno.co.uk/IP/IF156189-01.htm

-V-

Fra : Jacob E.

Dato : 20-09-04 10:40

Thomas wrote:
> [...]

> Michael Jackson
> medvirkede ikke på nogen måde, så vidt jeg kunne høre...

Oh, sorry, my bad... Er FCK-fan og ikke helt mig selv i øjeblikket.

Mvh Jacob E.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 18:04

Jacob E. wrote:

> Oh, sorry, my bad... Er FCK-fan og ikke helt mig selv i øjeblikket.
>
> Mvh Jacob E.

Hehe ... I fik som fortjent, af vestegnens fineste ...

--
Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : Soulfood

Dato : 20-09-04 10:46

Hej Thomas,

Den stammer herfra (www.allmusic.com er din ven :
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:5pbyxdgb1ol7

Så som du selv skriver så er det ikke et Bastard POP nummer.

Anyway det er sgu stadig et fedt "mix", jeg har den selv på maxi cd.

Hvis du skulle kunne opdrive den så må det nok være i en Acccord eller en
butik ligende.

Forsat god dag!

/Brian

Fra : Bj@arne

Dato : 20-09-04 14:23

Jeg købte i sin tid hele albummet med black street.
Og der er no diggity i billie jean versionen på.
Så alt hvad du behøves er at købe albummet. Faktisk så er det et ganske ok
album.

Hilsen Bjarne