webshop med cd musik?
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 17:03

Hvad kan anbefales, hvis man gerne vil kunne se hvilke numre der er på
en cd eller evt. høre enkelte numre først? Jeg har prøvet saxo.com,
imusic.dk, axelmusic.dk, men det er sørgeligt lidt information de
tilbyder.

rillen.dk melder fejl, så den kan jeg ikke prøve lige nu.

gufmusik.dk har kun én med Nick Cave - det kan de da ikke mene? Plejer
ellers at være seriøse og prøvelytning har de også.

hilsen
Uffe

Fra : Madsen

Dato : 19-09-04 17:15

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> gufmusik.dk har kun én med Nick Cave - det kan de da ikke mene? Plejer
> ellers at være seriøse og prøvelytning har de også.

Hej Uffe!

www.lytteposten.dk

De har et stort kartotek, hvor man kan høre brudstykker.

M.V.H. Rikke.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-09-04 17:31

> www.lytteposten.dk
>
> De har et stort kartotek, hvor man kan høre brudstykker.

Lytteposten er også mit bud hvis du vil høre inden du køber. Alternativt har
man på musicmatch.com også mulighed for at høre brudstykker (nok større
udvalg) men det kræver at man downloader deres (iøvrigt ganske udemærkede)
mp3-afspiller/jukebox. Begge steder er lyttetiden begrænset til 30 sek.

Hvis du leder efter et sted at købe cder over internettet vil jeg klart
anbefale cd-wow.com - hurtig gratis levering og billige cder! (det er muligt
at betale i forskellige valutaer, og det kan godt betale sig at regne lidt
på hvilken der er billigst - somregel kongkong-dollars eller us-dollars)

CD-wow har 4 Nick Cave albums til 9£ /stk og et par musik-dvd'er..

mvh Morten /roskilde

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-09-04 18:46

Hvad med www.cdskiven.dk ?

- Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-09-04 18:46

Hvad med www.cdskiven.dk ?

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 20-09-04 10:08

Uffe Kousgaard skrev...

> Hvad kan anbefales, hvis man gerne vil kunne se hvilke numre
> der er på en cd eller evt. høre enkelte numre først?

CDON er generelt gode til at have tracklistings på mange af deres produkter,
men du kan desværre ikke smuglytte. Det kan du derimod på Amazon's
hjemmeside, men de er ofte ret dyre at købe hos. Men hvem skulle forhindre
dig i at smuyglytte hos Amazon og så købe andetsteds?

Nick Cave @ CDON:
http://shorterlink.com/?IMRCFN

Nick Cave @ Amazon (UK)
http://shorterlink.com/?QFGVZG

God fornøjelse!

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>