Like Sycodellic Disbelief søger forsanger
Fra : stoffer

Dato : 19-09-04 10:53

Efter 10 år i samme lineup, er tiden nu kommet til forandring. Like
Sycodellic Disbelief skal have et friskt pust, ny og større sound og en ny
frontfigur.

Lige nu er vi i gang med at køre guitarist nummer to ind i bandet, men
mangler stadig en FORSANGER.

Hvem er du?

Vi søger en dedikeret rock/heavy sanger med stor stemme. Vi forestiller os,
at du både kan synge pænt og råt, dybt og højt. God teknik og banderfaring
er et krav. Du har en god fornemmelse for en pæn melodi og kan lægge vokal
over hårde og komplekse stykker..

Samtidig skal du agere vores frontfigur. Derfor er det vigtigt at du har en
fed udstråling og befinder dig godt på en scene. Som forsanger i L.S.D skal
du være indstillet på at blive involveret i hele forløbet med at lave numre.
Derfor forventer vi en del kreativitet fra din side. Alt i alt venter der en
stor udfordring men også masser af gevinster.

Hvilken vokal stil leder vi efter?

Hvis der ringer en klokke hos dig når du læser de følgende bandnavne er der
en chance for at vi er på samme bølgelængde:

Dream Theater, Fates Warning, Helloween, Iron Maiden, Pain of Salvation.

Kort om os.

Hvis man skulle prøve at definere vores genre, ville et bud være: 80'er
præget melodisk power metal med et islæt af progressivitet. Eller sagt på
dansk: En go' omgang Metal hvor energien og de gode melodier er i fokus.

Bandet har eksisteret siden 1995 og har igennem mange år været et velkendt
fænomen på den danske metal-scene. I 2003 har vi udgivet demoen "404" der
har skabt stor interesse omkring bandet.

Vi er lige nu aktuelle med en udgivelse i USA for JCM Records med nummeret "
Sober". "Power From The Underground Vol.2", er en opsamling som vil blive
distribueret ved de større metal events I USA som f.eks. ProgPower.

Hvis du kan levere en fed vokal og et godt show skal du ikke holde dig
tilbage, find kontakt info på www.disbelief.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-09-04 13:09

> Lige nu er vi i gang med at køre guitarist nummer to > ind i bandet, men
> mangler stadig en FORSANGER.
ENDELIG!!! Mine drømme er gået i opfyldelse

> Hvem er du?
"læs navn"

> [...]
banderfaring
> er et krav. Du har en god fornemmelse for en pæn
Erfaring? Der brast boblen...

> Samtidig skal du agere vores frontfigur. Derfor er det > vigtigt at du har
en
> fed udstråling og befinder dig godt på en scene.
Det gør/har jeg da...

> Som forsanger i L.S.D skal
> du være indstillet på at blive involveret i hele forløbet > med at lave
numre.
Med glæde.

> Derfor forventer vi en del kreativitet fra din side. Alt i > alt venter
der en
> stor udfordring men også masser af gevinster.
Interessant..
> [...]

> dansk: En go' omgang Metal hvor energien og de gode > melodier er i fokus.
Så! Nu ramte vandet væggene. Det er nok en for gammel og ikke mørk nok stil
for mig.
Ville bare lige svare, fordi jeg altid gerne vil støtte metal-genrens
udvidelse eller fortsatte eksistens.