Drikke under vægttab
Fra : martin bjerre

Dato : 18-10-04 19:05

Hej NG

Jeg er gået i gang med at tabe mig....men jeg kan simpelthen ikke få 1-2
liter vand ned om dagen...Så alternativet er oftest cola light/pepsi light.
Men både er smagen af sødestoffer ved at give mig brækfornemmelser og så er
alt det sødestof jo heller ikke sundt.

Hvad gør I hvis I ikke kan drikke vand??

Malle

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-10-04 20:42

Hej Malle

"martin bjerre" <martin.bjerreNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør I hvis I ikke kan drikke vand??

Nu kan jeg nu godt lide at drikke vand, men det kan også blive mega træls i
længden. Så putter jeg en smule fun saft i vandet, og vupti så kan jeg
drikke mere

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Mus

Dato : 18-10-04 23:56

martin bjerre <martin.bjerreNOSPAM@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:417404ec$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
er
> alt det sødestof jo heller ikke sundt.
>
> Hvad gør I hvis I ikke kan drikke vand??

Jeg føler personligt sjældent tørst så jeg har prøvet at gøre det til en
vane at drikke.

Har dog ikke nogen problemer med vand - længere. Fylder nogle halv liters
flasker med vand og stiller i køleskabet - og dem fordeler jeg så ud på
dagen. Pres evt lidt citronsaft eller appsinsaft i. For mig har det haft
meget med vane at gøre.

Får du ikke et par glas mælk om dagen? Det tæller jo også med i regnskabet.

LN

Fra : martin bjerre

Dato : 19-10-04 09:29

Nej jeg bryder mig ikke om mælk....

Malle

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 21-10-04 11:04

"martin bjerre" <martin.bjerreNOSPAM@get2net.dk> skrev et indlæg
> [...]

>alt det sødestof jo heller ikke sundt.
>
>Hvad gør I hvis I ikke kan drikke vand??

Jeg kan sagtens drikke vand - men på arbejde (lagerarbejde) plejer jeg
at have en blanding af lidt appelsinjuice (Rynkebys søde) og en masse
vand. Nok noget med 1 del juice og 5-6 dele vand.

Hvis du ikke har køleskab på arbejde og gerne vil have det holder sig
koldt (eller i hvert fald køligt): Normalt tager jeg en 1½ liters
kildevandsflaske og fylder den kvart med vand og smider den i fryseren
om aftenen. Næste morgen kommer jeg en sjat juice i og fylder med
vand. Så har jeg til en dags forbrug med en stor isterning. Men husk
at sætte flasken på noget der kan opsamle/opsuge kondensvandet på
flasken
Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet