det "Nye" WW
Fra : Sofie

Dato : 17-10-04 12:28

Jeg har for snart 1½ år siden prøvet at følge ww programmet - dette gik også
godt, men men som altid med mig, så snart jeg giver det mindste slip og ikke
koncentere mig 100% går det galt og det er det også nu - jeg sidder nemlig
nu med 10 ekstra kilo fra jeg droppede ud.
Jeg er begyndt ved en diætist men dette syntes jeg på ingen måde hjælper mig
til at vende mine vaner og tanke gang - for mig er det nemlig ikke så meget
fristelse af for fed mad herunder slik, kager og chips, men al for meget
spiseri ind i mellem - tvags spiser.

Nu vil jeg så forsøge mig igen med WW da det helt klart er det bedste jeg
har prøvet. Godt for mig da jeg ikke er så god til for mange regler ...
Nu er der jo så i mellem tiden kommet et nyt WW program, hvor meget
anderledes er det end det første?

Ligenu er pengene lidt små, så jeg ville bare starte op her hjemme - så hvor
meget går jeg "glip" af ved at tage de gamle hæfter?

Og hvor mange point er det nu jeg skal have - jeg er i den helt tunge
kategori ...

På forhånd tak

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-10-04 15:07

Hej Sofie

"Sofie" <fie@mash4077.dk> skrev i en meddelelse

Allerførst vil jeg sige tillykke med at du har valgt at gå i krig mod
kiloene igen, godt gået

Jeg går selv hos ww, og her efter sommeren var det lavede programmet om, så
jeg har både kørt med det gamle og det nye.

Det nye ww er meget lig det gamle, dog regner man points ud fra hvor høj man
er, hvilken job man har, ens alder osv. Desuden kan man nu spise fri pasta
mængde for 4 point hvor man førhen kunne spise så og så mange garm for et
hvis antal point. Nogen kød tyber er steget med 0,5 point men ellers er det
meget det samme.
Førhen skulle man også spise det antal points man evt gemte, det behøver man
ikke mere, men det er en god idé stadig siger de.

Hvis du vil vide mere er du altid velkommen til at skrive til mig,

Held og lykke

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( her findes bl.a ww opskrifter )

Fra : Sofie

Dato : 19-10-04 11:22

Hej Bolette!

Tak for hjælpen - du vil nok høre fra mig, når nu du er så sød at tilbyde
mig det ... det kan jo dukke tvivls spørgsmål op

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk
"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en