Dobesin & Letigen
Fra : Allan Knaap

Dato : 12-10-04 09:45

Når nu både Dobesin og Letigen er fjernet fra markedet, hvilke produkter
bliver da tilbudt til overvægtige patienter.

Altså en forespørgsel på medicinske produkter med samme virkning som Dobesin
og Letigen, der stadig er at få her i Danmark.

På forhånd tak

Allan Knaap

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-10-04 13:59

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Dobesin
> og Letigen, der stadig er at få her i Danmark.

Er det ikke bedre at spørge din læge om det?

Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-10-04 16:10

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Dobesin
>
> Er det ikke bedre at spørge din læge om det?

Hej.

Xenical fås vidst stadigt.

MVH Camilla.

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 14-10-04 00:03

> Hej.
>
> Xenical fås vidst stadigt.
>
> MVH Camilla.

---

Virker det.??
Zenadrine er det, det samme.:?
Mvh.
Kristian

Fra : Crazy Camilla

Dato : 14-10-04 19:58

"Kristian Marquard Knudsen" <Knuden@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ---
>
> Virker det.??
> Zenadrine er det, det samme.:?
> Mvh.
> Kristian

Hej.

Selve det aktive stof i Xenical hedder orlisat så vidt jeg ved.
Min veninde har prøvet Xenical, men det eneste hun fik ud af det var
problemer med afføringen. Det er vist meget individuelt hvordan det virker,
men sådan er det jo med det meste medicin.

MVH Camilla.

Fra : Allan Knaap

Dato : 12-10-04 18:01

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> wrote in message

> Dobesin
>
> Er det ikke bedre at spørge din læge om det?

Det kan du da have ret i. har blot ikke tid til at sidde og høre vente musak
i 30 minutter, for at få svar på et spørgsmål, der måske kan besvares i
dette forum.
Så ved jeg om der er noget at gå efter, eller om jeg spilder min tid.

Allan Knaap