Tisvildeleje
Fra : Jonas

Dato : 15-05-01 16:37

I dag gik jeg NØGEN langs med stien der løber lige bagved klitterne
mellem Tisvildeleje og Liseleje, jeg så bag en fyrbusk et ældre ægtepar
ligge nøgen og konen fladpattet med spredte ben ud mod Kattegat, lige
over for lå der på et håndklæde en nøgen glatbarberet ung fyr liderlig
berørte sit lem. Jeg gik videre og efter ca 1 time gik jeg tilbage og så
at den ældre gråhårede mand inviterede den unge fyr indenfor til sin
kone, straks tog han sit håndklæde og fulgte med ind til herlighederne,
lagde sig på knæ og gik igang med at nulre konens kusse, men ikke nok
med det, konen tog hans lem i munden imedens manden gik vagt idet flere
mænd havde førsteparket. Jeg gik hen til min bil og satte mig deri
medens jeg spiste min mad, nogen tid efter kom ægteparret gående
tilfredsstillet og jeg vil gætte på en alder omkring de 70-75 år at
dømme. Fyren er gået modsat til Liseleje og det kunne være hans oldemor
han var sammen med ?

Det er ikke første gang jeg ser sex på den 8 km lange strækning, jeg
deltager selv men det er fyr til fyr. Således kom til Nordsjælland og få
den skønneste sex-oplevelse helt gratis !

vh
Jonas

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 15-05-01 23:04

> Således kom til Nordsjælland og få
> den skønneste sex-oplevelse helt gratis !

Det siger jeg også til dem - pigerne (jeg bor selv på sjællands nordkyst ...
ikke så langt væk fra tidsvildeleje

Fra : Anonymous Coward

Dato : 17-05-01 19:10

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote in message

> Det siger jeg også til dem - pigerne (jeg bor selv på sjællands nordkyst
> ikke så langt væk fra tidsvildeleje

Er der nogensinde noget der har fortalt dig at du har et opblæst ego?

--
Anonymous Coward
Taking advance of the anonymity provided by the internet

Fra : Hanne L

Dato : 17-05-01 20:59

Anonymous Coward skrev i en meddelelse news:9e165r$odr$1@sunsite.dk...

Hej Anonymous Coward

Det er ikke god tone, at man kritiserer folk på deres personlighed,
når de skriver indlæg i dss (dk.snak.seksualitet)

Svar på dette vil havne i dk.admin.netikette, hvortil der er sat
opfølgning.

Christian 'CeeJay' Jensen skrev:

> Er der nogensinde noget der har fortalt dig at du har et opblæst ego?

Hilsen
Hanne L

FUT (follow up to) www.dk.admin.netikette

Fra : Anonymous Coward

Dato : 18-05-01 00:28

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> wrote in message
> Anonymous Coward skrev i en meddelelse news:9e165r$odr$1@sunsite.dk...
>
> Hej Anonymous Coward

Hej Hanne L

> Det er ikke god tone, at man kritiserer folk på deres personlighed,
> når de skriver indlæg i dss (dk.snak.seksualitet)

Jeg tvivler på at det er CCJs personlighed. Ud fra hans indlæg ligner han i
hvert fald mere end troll!

> Svar på dette vil havne i dk.admin.netikette, hvortil der er sat
> opfølgning.

Escaped.

Fra : Hanne L

Dato : 18-05-01 14:50

Anonymous Coward skrev i en meddelelse news:9e1mmq$pht$1@sunsite.dk...

Hej Anonymous Coward

Du er meget dygtig! Men at fjerne en FUT er vist noget, de fleste
kan.
Det er bare ikke særlig intelligent eller velset, at man sidder en
velment vejledning overhørig, som er givet af en vejleder, der er
valgt af gruppen til det samme.
Jeg gør det ikke for at genere dig, men fordi vi alle skal have lov til
at være her uden at blive kritiseret på vores person. Det være sig
pga udtalelser, stavefejl eller formuleringsproblemer.

> Jeg tvivler på at det er CCJs personlighed. Ud fra hans indlæg ligner han
> hvert fald mere end troll!

Jeg kan berolige dig med, at det er han ikke. Jeg har selv mødt ham
til en af gruppens fester.

Svar på dette vil _igen_ havne i dk.admin.netikette, hvortil der er sat
opfølgning. Denne gang håber jeg, du vil tage en evt. fortsat diskussion
med mig der.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : René Hjorth

Dato : 20-05-01 22:06

Thu, 17 May 2001 20:10:21 +0200 skrev "Anonymous Coward"
<con10299@vip.cybercity.dk>

Hej Anonymous Coward,

['CJ']

>Er der nogensinde noget der har fortalt dig at du har et opblæst ego?

Eller dig, at hvad du skriver stinker af misundelse?

Christians' breve indeholder charme, lidt selvsikkerhed og en hel del
underfundighed - og det er faktisk rigtigt gode kvallifikationer til at
give sin partner god sex

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 22-05-01 12:56

> ['CJ']

> Eller dig, at hvad du skriver stinker af misundelse?

Nu var det ikke mig der skrev "kom til Nordsjælland og få den skønneste
sex-oplevelse helt gratis" , jeg tog det bare op humorøst.

> Christians' breve indeholder charme, lidt selvsikkerhed og en hel del
> underfundighed - og det er faktisk rigtigt gode kvallifikationer til at
> give sin partner god sex

Uhh jeg elsker smirger *s* og komplimenter.
Jeg gemmer denne post til fremtid reference , hvis jeg har brug for at komme i
bedre humør. :)