Maveoperation på Skejby...
Fra : Frank & Anja

Dato : 11-10-04 09:26

Hejsa, er her nogen som kender til den operation hvor man får lavet
mavesækken mindre?... Den bliver bl.a lavet på Skejby...

Jeg vil bl.a gerne vide hvad kravene er... evt. eftervirkninger m.m.

Vil gerne høre erfaringer, ikke starte en debat..!!!!!!.... så har du prøvet
det, eller kender til det, så skriv til mig...

Anja

Fra : Katjastrofen

Dato : 11-10-04 13:55

"Frank & Anja" <anjakit@post.tele.dk> wrote in message
> Hejsa, er her nogen som kender til den operation hvor man får lavet
> mavesækken mindre?... Den bliver bl.a lavet på Skejby...

Operationen hedder gastric banding

du kan læse en del om den på www.gastric-banding.dk - hvor folk udveklser
erfaringer m.m.

katja

Fra : Frank & Anja

Dato : 12-10-04 14:33

Hej Katja...

Tak for linket, det er super... Kan bestemt anbefales til andre som skal
eller er blevet opereret...

Anja