glad igen :o)
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 05-10-04 21:42

Hejsa

Nu her ovenpå min nedtur med min vægt i sidste uge hvor jeg pludselig havde
taget 1,7 kg på, hvilket jeg stod mig uforstående overfor, vil jeg da lige
fortælle at det nu går den rette vej igen. Har været hos ww idag, og på den
sidste uge her har jeg tabt 900 g, så det er jeg glad for. Nu skal det bare
fortsætte sådan så jeg kan nå mit mål, Mangler kun 5,2 kg

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Crazy Camilla

Dato : 06-10-04 01:01

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cjv0vc$7g2$1@news.cybercity.dk...
> [...]
bare
> fortsætte sådan så jeg kan nå mit mål, Mangler kun 5,2 kg

Hej Bolette :)

Dejligt at høre.

MVH Camilla.