WW: point på halvfærdig mad???
Fra : Dorthe

Dato : 05-10-04 20:03

Hej NG

Vi har fulgt WW i et par måneder, men een ting undrer mig dog.
Hvis vi har haft en travl dag, kan vi sagtens finde på at købe fx en pakke
lasagne med bechamelsauce, som man jo så tilsætter kød, mælk og fedtstof.

Jeg synes dog, at det nogle gange kan være svært at sætte point på sådan
mad. Hvad gør i andre på WW? Holder jer helt fra den slags mad eller???

/Dorthe

Fra : diana

Dato : 05-10-04 20:24

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes dog, at det nogle gange kan være svært at sætte point på sådan
> mad. Hvad gør i andre på WW? Holder jer helt fra den slags mad eller???

hej dorthe

du kan købe en "Butiksguide" der står hvor mange point sådan en pakke
indeholder. så skal man bare lægge point for kød, mælk og fedtstof oveni.
men hvis du gerne vil kende pointtallet har jeg bogen liggende et sted.

fra Diana

Fra : Dorthe

Dato : 05-10-04 20:36

"diana" <mp176475@FJERNpaul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indeholder. så skal man bare lægge point for kød, mælk og fedtstof oveni.
> men hvis du gerne vil kende pointtallet har jeg bogen liggende et sted.

Hej Diana

Det ville da være kanon! Vi går nemlig ikke til ugentlig vejning hos WW og
har derfor ikke set, man kan få en sådan bog.
Kan du huske, hvad bogen koster?

Dorthe

Fra : diana

Dato : 05-10-04 20:44

> [...]
>
> Det ville da være kanon! Vi går nemlig ikke til ugentlig vejning hos WW og
> har derfor ikke set, man kan få en sådan bog.

hej dorthe

jeg mener at den kostede ca. 130 kroner

1 pakke miracoli lasagne: 11 point
1 pakke knorr lasagne : 16,5 point

fra Diana

Fra : Crazy Camilla

Dato : 06-10-04 01:01

> hej dorthe
>
> jeg mener at den kostede ca. 130 kroner
>
> 1 pakke miracoli lasagne: 11 point
> 1 pakke knorr lasagne : 16,5 point
>
> fra Diana

Hej :)

Hvis ikke I går til vejning mv. så går I vel på brevkursus eller? Jeg undrer
mig i givet fald over at I ikke har fået en butiksguide for sådan én fik jeg
tilsendt sammen med alle de små hæfter til brevkurset.

MVH Camilla.

Fra : Mus

Dato : 12-10-04 10:16

> [...]
jeg
> tilsendt sammen med alle de små hæfter til brevkurset.

Der er mange der spiser efter WW eller DDV uden at være medlemmer på nogen
måde.
Det kan være folk der har været medlemmer tidligere eller har venner/familie
der følger det og nogle har bare købt kopier af materialet.

LN

Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-10-04 16:11

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> venner/familie
> der følger det og nogle har bare købt kopier af materialet.

Hej.

Ja det er rigtigt, men så kan man jo ikke forvente at få samme vejledning og
materialer udleveret.

MVH Camilla.

Fra : Mus

Dato : 12-10-04 17:27

Crazy Camilla <findes@ikke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:416bf42a$0$261$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> >

> Hej.
>
> Ja det er rigtigt, men så kan man jo ikke forvente at få samme vejledning

Nej det kan man ikke - og det er nok også derfor der jo spørges her

LN

Fra : Dorthe

Dato : 18-10-04 11:47

> [...]
> nogen

> og

> Nej det kan man ikke - og det er nok også derfor der jo spørges her

Nej præcis derfor, spørger jeg....jeg har købt det gennem Gul & Gratis - men
den omtalte bog fulgte ikke med

/Dorthe

Fra : NG

Dato : 02-11-04 23:28

Hvis du dividerer kcal. indholdet i maden med 50, så er du meget nær den
rigtige points-værdi

Hilsen Ninett
Slank4livet.dk
Slank på den FEDE måde

Fra : Dorthe

Dato : 04-11-04 20:10

"NG" <ninett@-nospam-4livet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du dividerer kcal. indholdet i maden med 50, så er du meget nær den
> rigtige points-værdi
>
> Hilsen Ninett
> Slank4livet.dk
> Slank på den FEDE måde