Stepmaskine - Hvilke muskler?
Fra : Silentdane

Dato : 29-09-04 18:38

Hej

Jeg går og tænker på om jeg skulle købe mig en stepmaskine af den billigere
slags, ikke den fra motionscentre, men jeg vil gerne vide hvilke muskler den
træner helt præcis.

På forhånd tak

Sune

Fra : peet_dk

Dato : 30-09-04 14:14

Må næsten være lår, numse og læg musklerne? Pas iøvrigt på dine knæ.. Har
ikke gode erfaring med step-maskiner når man er overvægtig.. Selv bruger jeg
alt fra cykel, crosser, gå-maskine, spinning. Og den eneste maskine jeg får
ondt i mine knæ af er step-maskinen. Det er dem der er div. motionscentre,
ved ikke hvad forskellen er fra dem man har der hjemme.

Fra : Silentdane

Dato : 30-09-04 19:49

"peet_dk" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Må næsten være lår,

Er det både foran, bagpå og inderlåret??

Sune

Fra : peet_dk

Dato : 30-09-04 20:34

Uden jeg ved det.. Så er det vel for og bag muskler på låret, og bagsiden af
lægen. Men har du overvejet styrketræning hvis du går SÅ meget op hvilken
muskler? Det er jo en kredsløbs maskine..