> Har du nogensinde været på bane og prøve at dreje ??? havde præcis
> samme indstilling indtil jeg kom med på bane, og er nu ændre
> fuldstændigt omkring hvordan og hvorledes hvad derr prioteres på maskinen.
Hmm.. Kører du tit på bane!?
> hmmm, jeg håber da du beholder hjelmen på ;)
Joo.. Det gør jeg da..
> > Det var også derfor at jeg ikke kørte hurtigere end jeg gjorde da hende
> > tøsen kørte ud i siden på mig..
> > -Vidste at faren var der...
> I den slags situationer kan man altid være bagklog.
Jeg mener nu ikke at det var bagklog..
Bagklog ville mere være hvis jeg efter at det var sket sagde at jeg skulle
have kørt udenom eller noget i den stil..
Men det eneste jeg kunne gøre der, var at køre stille og roligt som jeg
gjorde..
-Det var intet andet at gøre... :((
> Nå, men som det lyder til lige nu, så er du ikke den som har prøvet at
> udnytte din maskine særligt meget pga. dit tidligere indlæg om at hæve
> numsen, og ikke særlig intereseret i om det ændre styr egenskaber... og
> nu Turbo, og derved gøre den endnu mere ustyrlig, og dermed tættere på
> kun at køre lige ud :)
Hehe.. Det er jo lidt et legetøj..
Men nej, når den engang bliver færdig skulle den gerne være til at have med
at gøre..
Ellers må der jo bare modifiseres lidt mere
> Prøv at komme med på en banedag ;) så vil du priotere afjedring og alm.
> tunning. :) frem for Turbo, og så har du også fordelen at du har en
> maskine man stadig kan bruges ude på de alm. veje uden at være til fare
> for sig selv, og andre.
Den med banedagen er jeg med på..
Det har jeg altid gerne villet prøve, men har ikke fået mig taget sammen til
at melde mig til nogen sinde..
-Dog bliver det nok først næste år, da der jo lige er et project der skal
overståes..
> På den anden side, hvis du vil ha Turbo, så kan den vel beskrives som
> vejen frem til at mindes om de vilde 2 taktere, altså alm. kørsel indtil
> man knalder i de rigtige omdr. og kapoww
www... væk er man :) altså
> perfekt til Dragkørsel... man kan også montere en mild opsætning, og
> dervede ikke vinde det vilde, men bare hæve mellem og toppen, uden at
> sætte det hele overstyr :)
Var også meningen, det skulle også gerne være så den holder..
max
270hk.. : P
> En lille detalje... hvor meget kan din krumtap klare ??? inden den
> konstant knækker :) f.eks. så har gixxer 1100 maskinerne med at smutte
> ved omkring 160 heste på numsen, banditten smutter ved omkring 170
> heste... begge maskiner er jo en del støre fra starten end din, så tjek
> lige hvad grænsen er for din så du ved hva ca. maks grænsen er for at du
> stadig har en stabil og brugbar maskine :) selve turboen er jo kun en
> lille del af det hele, som du vil opdage hvis du søger på gamle indlæg
> fra GixxerBo som har været hele trummerummet igennem :)
Se det er jo en detalje.. Alt bliver noteret, og gennemtænkt.. Skal ikke
risikere alt for meget jo..
Out!
--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--