Dagens tilbud - eller fejl? ;-)
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 01-11-04 12:11

Hej i gruppen,

Sad for sjov lige og lurede lidt på Køge MC Centers hjemmeside, bare far at
opleve nogle nye pudsigheder.
Og ganske rigtigt fandt jeg endnu et komplet hjernedødt tilbud, som man skal
være godt dum for at hoppe på. En babygixxer med 90.500 km på på klokken til
det nette pris af... Ja se selv:

http://www.mc-center.dk/products_verbose.asp?vareid=245

Nu har I andre også fået dagens gode grin!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-11-04 12:19

> http://www.mc-center.dk/products_verbose.asp?vareid=245
>
> Nu har I andre også fået dagens gode grin!

så er den vist også betalt

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-11-04 16:36

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> så er den vist også betalt

Jeps - men det er langt fra et enkeltstående eksempel - desværre.

Det er vist mere eller mindre kendt at Køge MC Center tager super mega
overdrevne priser for deres brugte maskiner. Synd for de nybagte
motorcyklister, der lægger vejen forbi ham og bliver "tørret".

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : mikkel paulsen

Dato : 01-11-04 20:42

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message news:<41861b98$0$173$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> så er den vist også betalt

jamen der står jo: Kører rigtig godt!! De mangler bare at tilføje
"Lige nu!"

En af mine venner købte en Gixxer i foråret til 29.000.-, han kørte
3000 km på den og har lige solgt den for 23.000.- Det er fandme nogle
dyre km!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-11-04 18:12

> En babygixxer med 90.500 km
> på på klokken til det nette pris af... Ja se selv:
> http://www.mc-center.dk/products_verbose.asp?vareid=245
> Nu har I andre også fået dagens gode grin!

Når den har kunnet klare så mange kilometer, må den da være en rigtig
holdbar babygixxer, og så må det være derfor den koster så meget.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : jesper

Dato : 01-11-04 21:48

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> wrote in message news:<4186198e$0$33740$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
> det nette pris af... Ja se selv:
>
> http://www.mc-center.dk/products_verbose.asp?vareid=245
>
> Nu har I andre også fået dagens gode grin!

Priserne hos Køge-MC har tidligere været omtalt her i gruppen. Og der
var vist stor enighed om at de er alt for høje.
Han havde på et tidspunkt en GS500 der var et par år gammel som
kostede 5000,- mindre end en sprit ny GS500f

Jesper