In article <4185056a$0$86965$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
joachim.schmidt@SLETmail.dk says...
> Efter den tid har den ikke haft megen effekt over 6-7000 omdrejninger (Max
> hastighed omkring 100 km/t). Derfor troede jeg det måske kunne være den
> droslede udstødning jeg havde fået fat i, men jeg har også prøvet at køre
> uden udstødning. Det var der heller ikke nogen nævneværdig forskel på.
>
> Idag har jeg så forsøgt at adskille YPVS-ventilen. Jeg kan kun få halvdelen
> ud... i hvertfald uden at pille cylinderen af....der sidder godt nok noget
> sod på, men ventilen drejer fint når jeg sætter tænding til... den drejer
> måske 1/8 omgang, er det nok??
>
Man kan ikke rigtig udlede noget ud fra at den kører lige sådan uden
udstødning. Udstødningen er uhyrevigtig på en 2T, og uden udstødning er
absolut ikke optimalt. Du har nærmere oplevet at begge dele er lige
dårligt!
YPVS'en skal dreje fra yderstilling til yderstilling når du sætter
tænding på. Kan den det, er den OK.
Har du givet udstødningen en omgang med kaustisk soda og kogende vand?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!