Offrødder i Vesthimmerland
Fra : Jens Jensen

Dato : 30-10-04 08:44

Hej NG Jeg købte for nogle måneder siden en offroad (KTM 600 LC4), men jeg
synes det kunne være lidt sjovere hvis der var nogle at køre en tur med en
gang i mellem. Bor du i Aars området (eller Vesthimmerland) og har de samme
lyster, så send mig en mail, så kunne det jo være vi kunne finde ud af
noget.

Jeg kender en del smutveje i området som kan bruges. Endvidere kender jeg et
par gamle grusgrave som der kan køres i. Men mht. grusgravene synes jeg det
er lidt farligt hvis man kører allene og skulle vælte om komme til skade.

Jeg kan kontaktes på jj@lite.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-10-04 17:03

"Jens Jensen" <jj@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er lidt farligt hvis man kører allene og skulle vælte om komme til skade.

Lad os lige mailes ved - Aalborg Off-Road MC Klub hvor jeg slår mine folder,
leder altid efter nye legekammerater og nye sandkasser, så vi må have nogle
fælles interesser!

Rittig

Fra : dots

Dato : 31-10-04 17:43

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> [...]
folder,
> leder altid efter nye legekammerater og nye sandkasser, så vi må have

Det tænkte jeg også, AORMCK må på banen
En skam I er så langt væk, vi er propfuld af idéer til noget sjov og
ballade -
i Odsherred...

dots