SUZUKI GSX-R (Engine Swap)
Fra : Privat

Dato : 28-10-04 18:26

Jeg kører på en GSXR 750 fra 91 med en GR7AB motor.
Den vil jeg gerne udskifte med en GR73C (1100ccm) med
lidt mere power, men er i tvil om motor passer i stellet, vil
derfor gerne høre fra nogen der har prøvet, eller hørt om
nogen der har prøvet.

På forhånd tak..

Fra : Futte & Co.

Dato : 28-10-04 18:34

"Privat" <nc@nc.nc> wrote in message news:clr9u4$8av$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> lidt mere power, men er i tvil om motor passer i stellet, vil
> derfor gerne høre fra nogen der har prøvet, eller hørt om

Øhhhhh, hvad er det nu "lige" med suzuki, det der med at de altid leveres
med for lille motor

Se tråden lidt længere nede om samme emne.............

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : JHR

Dato : 29-10-04 01:02

Det har du jo spurgt om en gang "Johnny"....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-10-04 08:04

"Privat" <nc@nc.nc> writes:

> [...]
> lidt mere power, men er i tvil om motor passer i stellet, vil
> derfor gerne høre fra nogen der har prøvet, eller hørt om

Det er et populært mod i England, og jeg kan da også huske en artikel-
serie i Bike om Martin Child's 7/11 - men årgange husker jeg ikke.
Prøv at bruge onkel Google og søg på Suzuki 7/11.

Så får man bla. :

http://www.roadracers.co.uk/gsxrtc.htm

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of