God vintercykel til en billig penge?
Fra : Jimmi Bram

Dato : 28-10-04 16:00

Kan det lade sig gøre, og hvad mener i at jeg skal gå efter?
Yamaha DT 125 er mit umiddelbare valg, men kan de ældre version overhovedet
køre om vinteren...

Jimmi
XV 1000

Fra : S.B.

Dato : 28-10-04 16:07

"Jimmi Bram" <jimmiINGEN@SPAMklud.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gøre, og hvad mener i at jeg skal gå efter?
> Yamaha DT 125 er mit umiddelbare valg, men kan de ældre version
> [...]

Ellers køb en på størrelse med en EU scooter, bare på MC plader, de er nemme
at holde oprejst

/Søren

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-10-04 16:20

Jimmi Bram wrote:
> Kan det lade sig gøre, og hvad mener i at jeg skal gå efter?
> Yamaha DT 125 er mit umiddelbare valg, men kan de ældre version
> [...]

Piaggio Skipper 150cc scooter. Den er alt for god til vinterkørsel!

Thomas

Fra : anders majland

Dato : 28-10-04 20:19

> Piaggio Skipper 150cc scooter. Den er alt for god til vinterkørsel!

kilrem og vario er ikke lige den bedste kombination i glat føre - der er
det bedre med faste gear.

Når baghjuler begynder at skride ændres gearingen sig og hjulet løber
bare endnu hurtigere rundt... Men scootere har selvfølgelig den fordel
at de kan køres med begge fødder mod jorden som ski.

Jeg har kørt igennem 5 vintre og stort set alt slags vejr på min aprilia
scooter

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-04 20:41

"Jimmi Bram" <jimmiINGEN@SPAMklud.dk> writes:

> Kan det lade sig gøre, og hvad mener i at jeg skal gå efter?
> Yamaha DT 125 er mit umiddelbare valg, men kan de ældre version overhovedet
> køre om vinteren...

Det var oppe at vende for lidt tid siden. Du kan sikkert finde det med
<http://groups.google.com>.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>