Off-road hvor?
Fra : Tue

Dato : 28-10-04 15:01

Jeg står i den dejlige situation at jeg har en Yamaha DT125 som er tiltænkt
sjov og ballade. Men på vejen er den sgu ikke ret sjov så jeg mangler
et sted at køre off-road, meget gerne militært terræn eller lignende.
Jeg ved at der her i Aalborg findes "Aalborg Off-road klub" og jeg har
overvejet at melde mig ind. Men det er sjælden at jeg har tid en
hverdagsaften og jeg vil helst have et sted at blive mudderet til en stille
søndag.
Er der steder man må/kan kører? Eller kræver alle steder tilladelse.
--
Tue Jensen
SV650S - DT125LC

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-10-04 21:39

"Tue" <tuesj03@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overvejet at melde mig ind. Men det er sjælden at jeg har tid en
> hverdagsaften og jeg vil helst have et sted at blive mudderet til en

Nu kører de Aalborgensiske off-rødder jo også mest i weekenderne...

> Er der steder man må/kan kører? Eller kræver alle steder tilladelse.

Der er stort set ikke en plet jord i DK der ikke har en ejer. Og hvis du
ikke spørger først, så kan du roligt regne med at stort set enhver ejer vil
blive sur på dig, hvis du kører på hans jord. Spørg først.
Eller snak med off-rødderne i klubben, de har jo spurgt en masse steder, så
de har typisk fundet nogle steder hvor ejeren synes det er okay.

Rittig

Fra : Tue

Dato : 30-10-04 19:32

On Thu, 28 Oct 2004 22:39:26 +0200, Claus Rittig wrote:

> [...]
> Eller snak med off-rødderne i klubben, de har jo spurgt en masse steder, så
> de har typisk fundet nogle steder hvor ejeren synes det er okay.

Tænkte det nok. Jeg må se hvad jeg kan finde på.
--
Tue Jensen
SV650S - DT125LC

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-10-04 17:06

> Tænkte det nok. Jeg må se hvad jeg kan finde på.

Et godt udgangspunkt ville jo nok være at sende en mail til Aalborg rødderne
(eller mig) ClausRittig snabela Hotmail.Com og så prøve at køre en weekend
med os, det ku jo være du ville finde det sjovt

Rittig