Grøn Dragstar
Fra : Jan Bachman

Dato : 25-10-04 21:38

Hej NG

Er der nogen herinde der er bekendt med fabriksfarverne på Yamahas
XVS1100A gennem de seneste år?

Jeg har set en del fotos af sølv/metalgrønne maskiner, hvilket falder
i min smag. Det må vel næsten have været en fabriksfarve i en bestemt
årgang, da de alle ser jævnt ens ud. Kan det passe?

I dag kan man kun få en ny i sort eller sølv
(med mindre man punger ud og får den malet om)

/Jan

Fra : Pierre-Karina

Dato : 26-10-04 07:26

> Jeg har set en del fotos af sølv/metalgrønne maskiner, hvilket falder
> i min smag. Det må vel næsten have været en fabriksfarve i en bestemt
> årgang, da de alle ser jævnt ens ud. Kan det passe?

Jeg ved at de lavede en sølv/metalgrøn XVS 1100 A for en 5-6 år siden. Men
de kan ikke fås som nye mere, så hvid su vil ha en grøn mc så må du jo få
den til maleren som "vi" andre også har gjort da mc`n skulle være grøn

Pierre
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=690

Fra : Rollo

Dato : 26-10-04 22:33

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en sådan af årgang 2001 og den er rent faktisk
"født" i dybgrøn metalfarve.

En af mine gode venner købte sidste år- da han er flyttet til Sverige- en
tilsvarende blot i en champagnegul metalfarve og den er rent faktisk også
ret flot. Behøver jeg at tilføje at den kun koster 75.000 svenske penge!!!!!

Mvh
Rollo