service cbr600
Fra : Frank

Dato : 21-10-04 16:37

Hej er der nogle der kan fortælle hvor ofte en CBR 600F
årgang 2000 skal til service? Den har været til service ved 1000 km & 6000
km, det eneste jeg kan se der er sket er at kæden er blevet smurt, olie og
filter har jeg slev skiftet lige inden service. Hvornår skal den have
justeret ventiler første gang ? Har kørt 12700 km.

M.v.h
Frank

Fra : MKS - 74

Dato : 21-10-04 17:17

On Thu, 21 Oct 2004 17:37:03 +0200, "Frank"
<FGF-FjerDette-@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>filter har jeg slev skiftet lige inden service. Hvornår skal den have
>justeret ventiler første gang ? Har kørt 12700 km.

Efterprøvning og evt. justering 1. gang ved 24.000 km og derefter hver
24.000 km - serviceintervallerne for den kan du se her :

http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm?http://www.kleinjung.de/techdata/cbr600fx.htm

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-10-04 07:34

Frank wrote:
> [...]
> filter har jeg slev skiftet lige inden service. Hvornår skal den have
> justeret ventiler første gang ? Har kørt 12700 km.

Det er da i hvert fald tid til at få skiftet olie og filter, samt få
smurt og strammet op hist og pist...

--
Ole Hansen

Fra : ptheo

Dato : 22-10-04 18:06

Alle oplysninger findes i den orginale værkstedsbog .... den findes som pdf
fil ... i min samling på næsten 500forskellige ... de fleste på engelsk ,
men nogle på tysk

ptheo

ptheo@post8.tele.dk