Solen skinner - skal vi køre en tur?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-10-04 13:12

Halløjsa!

Solen skinner for en gangs skyld. Så er der evt. nogle her i
hovedstadsområdet, der ikke har stillet cyklen væk for i år og som kunne
tænke sig at rulle en tur her til aften? Alternativt bare mødes og drikke en
kop varm kakao på linien senere... ?

Nu er chancen der for at få kørt sæsonens måske sidste tur i solskin.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-10-04 13:18

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> [...]
> tænke sig at rulle en tur her til aften? Alternativt bare mødes og drikke en

Kværnen holder desværre hjemme i Vordingborg, og jeg sidder her i
Glostrup og længes hjem. Desuden er den også kvæstet og ville bare
tiltrække sig alt for meget opmærksomhed på linien med den mængde gaffa
der pt. er på den :)

--
-René

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 19-10-04 15:42

Det var smuk og solrig dag da Tony Lorentzen skrev
news:41750480$0$233$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> kunne tænke sig at rulle en tur her til aften? Alternativt bare mødes
> og drikke en kop varm kakao på linien senere... ?

Jeg er frisk på en tur, men det skal jo ikke være for sent, det bliver jo
hurtigt mørkt.

> Nu er chancen der for at få kørt sæsonens måske sidste tur i solskin.

Det er næsten synd at spilde chancen.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Peter Wolff

Dato : 19-10-04 15:46

Jeg har ikke pakket væk - Men det bliver den i løbet af ugen! Hvor mødes vi?

Wolff

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 19-10-04 16:04

[posted and mailed]

Det var smuk og solrig dag da Peter Wolff skrev
news:cl39aa$1mu3$1@news.cybercity.dk i dk.fritid.motorcykel:

> Jeg har ikke pakket væk - Men det bliver den i løbet af ugen! Hvor
> mødes vi?

Hvad med langelinie, kl 18?

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Hekto

Dato : 19-10-04 18:18

In article <Xns9587AE198F60Dblattersplatterlatte@130.226.1.34>,
RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com says...
> Hvad med langelinie, kl 18?

Ja, i så jo nydelige ud, som i stod der og sparkede dæk!
Skulle i ikke ud at køre?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-10-04 18:37

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message

> Ja, i så jo nydelige ud, som i stod der og sparkede dæk!
> Skulle i ikke ud at køre?

Tjo - men da jeg nåede hjem var skumringen allerede godt undervejs, så jeg
besluttede at blive hjemme og i stedet få noget i skrutten. Jeg krydser
fingre for godt vejr i en af de kommende weekender. Så skal der køres en
ordentlig tur.

--
Tony
Kilofazer o>'o

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 19-10-04 22:25

Tony Lorentzen wrote:

> Nu er chancen der for at få kørt sæsonens måske sidste tur i solskin.

Ja, og den chance bliv brugt til en lille 50 km`s tur på de mindre veje her
på Als.
Dejlig tur, men med den temperatur vejene har er de ikke til sportslig
kørsel længere, så jeg tror snart at der er dømt KLR sæson.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)