nøgle til justering af forspænding Fazer
Fra : Karl-Ove Pedersen

Dato : 18-10-04 22:48

Nogen der ved hvor man skaffer nøgle, eller et godt trick til hvad man
ellers kan bruge til at justere forspændingen på min 98' Fazer 600

Kop http://www.dfmc.dk/?id=706

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-10-04 11:23

"Karl-Ove Pedersen" <kop@post.tele.dk> writes:

> Nogen der ved hvor man skaffer nøgle, eller et godt trick til hvad man
> ellers kan bruge til at justere forspændingen på min 98' Fazer 600

I værktøjspakken i anderøven (dvs. bag sædet) skulle der gerne være en
krog der kan gribe om tandkransen på dæmperen. Der er også et lille
delvist fladklemt rør, der passer ind over krogen, så du får et fint
håndtag.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Karl-Ove Pedersen

Dato : 19-10-04 12:08

.....ja men det lille værktøjssæt er desværre bortkommet.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-10-04 21:03

[...]

> ....ja men det lille værktøjssæt er desværre bortkommet.

Det ville nok have været en relevant oplysning at have haft med i din
oprindelige post :-|

Læs lige lidt op på citatteknikken:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Måske MC-nøglen fra Max' MC-import kan hjælpe dig med en nøgle, har du
prøvet den?