Kan det passe??????
Fra : Pierre-Karina

Dato : 18-10-04 21:03

Jeg har lige læst inde på fisker-motorkyklers hjemmeside at Yamaha XVS 650
og 1100 udgård, kan det passe og er der nogle der ved hvorfor?

Pierre
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=690

Fra : Richard

Dato : 18-10-04 21:32

Pierre-Karina wrote:

> Jeg har lige læst inde på fisker-motorkyklers hjemmeside at Yamaha XVS 650
> og 1100 udgård, kan det passe og er der nogle der ved hvorfor?

Næ, men mon ikke det kunne skyldes et sammenfald af de nyindførte Euro2
emissionsnormer, der i mange tilfælde kræver ændringer i motor /
karburering / udstødning, og det vigende marked for choppere og cruisere
i de cc-klasser?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 18-10-04 22:43

Richard wrote:

> [...]
> emissionsnormer, der i mange tilfælde kræver ændringer i motor /
> karburering / udstødning, og det vigende marked for choppere og cruisere

Det med Euro2 tror jeg ikke på. Kender en som købte netop en 650 i foråret. Den
er med diverse rør og slanger til lavere forurening.

Ib Jakobsen

Fra : Moe

Dato : 19-10-04 20:06

Jeg håber da godt nok ikke det kan passe for det ville da være synd. Lige
bortset fra det måske ville være godt for prisen på min egen....

Men kan næppe forestille mig det bare er et billigt trick fra Fisker for at
få folk til at handle hurtigt - dog kan jeg intet finde på Yamaha's
hjemmeside eller nogen andre steder...

Mvh. Moe
(www.4bikers.dk som snart er færdig)