|
| Neddrosling af MC Fra : Sune |
Dato : 18-10-04 01:09 |
|
Hej gruppe
Hvordan mærkes det egentlig at en MC er droslet ?
Der var en der fortalte mig, at under normal kørsel uden de helt vilde
accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det samme
og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.
Er det rigtigt ?
vh Sune
| |
Moller (18-10-2004)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 18-10-04 10:35 |
|
Sune wrote:
> Hej gruppe
>
> Hvordan mærkes det egentlig at en MC er droslet ?
> Der var en der fortalte mig, at under normal kørsel uden de helt vilde
> accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det samme
> og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.
>
> Er det rigtigt ?
ja
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Squish (18-10-2004)
| Kommentar Fra : Squish |
Dato : 18-10-04 18:01 |
|
Moller wrote:
> Sune wrote:
>> Der var en der fortalte mig, at under normal kørsel uden de helt vilde
>> accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det
>> samme
>> og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.
>>
>> Er det rigtigt ?
>
> ja
Hm.. det kommer vel an på hvorledes droslingen er udført?
--
Squish
CB400F
| |
Simon Nejmann (18-10-2004)
| Kommentar Fra : Simon Nejmann |
Dato : 18-10-04 12:01 |
|
On Mon, 18 Oct 2004 02:08:33 +0200, "Sune" <formel999@hotmail.com>
wrote:
>Hvordan mærkes det egentlig at en MC er droslet ?
>Der var en der fortalte mig, at under normal kørsel uden de helt vilde
>accelerationer mærkes det stort set ikke. Bundtrækket skulle være det samme
>og accelerationen op til et vist punkt skulle også være det samme.
>
>Er det rigtigt ?
Ja.
Min XF 650 er droslet. Der er laver ved, at der er blevet sat noget
ind, der forhindre gashåndtaget i at blive drejet i bund - man kan
simpelthen ikke give den fuld gas. Derved er toppen blevet skåret af,
uden at påvirke resten af kurven.
--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann
| |
|
|