Rossi GP champion 04
Fra : m0rt3n

Dato : 17-10-04 11:06

Alt for godt ræs i morges! Rossi vandt løbet og blev samlet vinder, selv om
der er et løb tilbage. Spændende i starten hvor Rossi røg i grøften, men
holdt den! Hvis han var røget af, kunne GP først afgøres til sidste løb i
Valencia, så jeg forstår ikke dem, der siger, at GP er kedeligt på grund af
Rossi. Det er da sent, at det bliver afgjort, hvem der vinder. Kæmpeduel
mellem Rossi og Sete med masser af overhalinger til sidst. God underholdning
søndag morgen
-m0rt3n zrx1100

Fra : nd

Dato : 17-10-04 11:15

1000 TAK!!!!!!
Nu behøver jeg ikke at se grand prixet på bånd!!!
Har du nogensinde hørt om spoiler warnings?

/nd

Fra : m0rt3n

Dato : 17-10-04 11:39

"nd" <nd@nospam.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> 1000 TAK!!!!!!
> Nu behøver jeg ikke at se grand prixet på bånd!!!
> Har du nogensinde hørt om spoiler warnings?

Ej, nu må du holde op. Det er allerede blevet sendt 2 gange på Eurosport.
Alle der er interesserede i MotoGP har da set det. Jeg skriver her for at få
en snak med andre, der har set det, og for at orientere dem som ikke gider
se det, men gerne vil have de vigtigste nyheder. Jeg vil forslå dig, at du
ikke læser NYHEDSgrupper, når der er nogle nyheder, du ikke er interesset i!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 17:15

m0rt3n skrev i meddelelsen <41724bc3$0$207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
>"nd" <nd@nospam.get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Ej, nu må du holde op. Det er allerede blevet sendt 2 gange på Eurosport.

"Rossi GP champion 04"

"GP champion 04"

Den "lille" forskel i subject havde gjort hele forskellen :-| Hvorfor
reagerer Du så voldsomt på det ? Det er efterhånden ved at gennemsyre hele
vort samfund, at man ikke tager hensyn til andre, og endnu mindre, tager en
bebrejdelse til sig. Ifølge min "fundamentalistiske religion" er det
trist....

mvh
Orla,
som i øvrigt ikke interesserer sig for GP

Fra : MKS - 74

Dato : 18-10-04 17:48

On Mon, 18 Oct 2004 18:14:32 +0200, "Orla Pedersen"
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

>"Rossi GP champion 04"
>"GP champion 04"
>Den "lille" forskel i subject havde gjort hele forskellen :-|

Måske ikke, da Rossi var den eneste der kunne sikre sig mesterskabet
endegyldigt på PI

> Hvorfor
>reagerer Du så voldsomt på det ?

Det er måske meget naturligt hvis man bliver voldsomt angrebet...Man
kunne jo også have valgt at bede stille og roligt om en spoilerwarning
næste gang.

> [...]
>vort samfund, at man ikke tager hensyn til andre, og endnu mindre, tager en
>bebrejdelse til sig. Ifølge min "fundamentalistiske religion" er det

Ja-jow men så er det nu heller ikke værre IMHO, man kunne da godt ha'
lavet en spoilerwarning, men samtidig kan det hele godt gå hen og
blive lidt jomfrunalsk, jeg tror nu ikke at det på nogen måde
udspringer af ond vilje fra Mortens side, men mere begejstring over at
hans favorit vandt, den slags vil man jo gerne ud med og evt.
diskutere, en vis forståelse for det kan man (jeg i hvert fald) også
godt have.

Men okay, jeg forstår godt begge synspunkter...

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 21:40

MKS - 74 skrev i meddelelsen ...

>Det er måske meget naturligt hvis man bliver voldsomt angrebet...Man
>kunne jo også have valgt at bede stille og roligt om en spoilerwarning
>næste gang.

Voldsomt angrebet ? Mon ikke mere nd's indlæg udtrykker en smule
skuffelse.....

> [...]
>hans favorit vandt, den slags vil man jo gerne ud med og evt.
>diskutere, en vis forståelse for det kan man (jeg i hvert fald) også

Jeg tror heller ikke det nødvendigvis er en bevist "provokerende" handling
fra Mortens side, derfor havde et "ups" fra Morten i hans anden post været
en mere fornuftig reaktion IMHO.

>Men okay, jeg forstår godt begge synspunkter...

Lidt omtanke skader nu sjældent

mvh
Orla

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-10-04 22:47

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> ...gennemsyre hele vort samfund, at man ikke tager hensyn til andre,

Arh come on. Det kan vel ikke komme som en overraskelse for nogen at
Rossis VM titel vil blive nævnt herinde? Hvis det endelig er så vigtigt
for en at "se det selv", så holder man sig da fra alt hvad der lugter
af nyheder og motorcykler og skynder sig hjem og tænder TVet.

Jeg synes den flamefest af Morten-med-nul var/er fuldstændig ude af
propertioner.

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 06:41

Mikkel Christensen skrev i meddelelsen ...
>"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

>Jeg synes den flamefest af Morten-med-nul var/er fuldstændig ude af
>propertioner.

Alle herinde kender vel også Niels, hans sprog lider selvfølgelig godt nok
af nogen "inflation", men jeg kan da se at Morten lærer hurtigt.

Jeg forsvarer ingen af dem, det jeg forholder mig til er de tre første
indlæg....

EOD herfra

mvh
Orla
Det gør ikke ondt at være høflig.

Fra : F.Sander

Dato : 17-10-04 12:35

.tele.dk...
> 1000 TAK!!!!!!
> Nu behøver jeg ikke at se grand prixet på bånd!!!
> Har du nogensinde hørt om spoiler warnings?
>----------------
Det er vel en nyhedsgruppe. ?

og jeg kunne såmen også have skrevet det + jeg aner ikke hvad en "spoiler
warnings" er, , det skulle vel heller ikke værre nødvendig- for så er der
sikkert mange som mig der må melde hus forbi- også vil der kun værre en
lille kerne af bruger tilbage ?

også tillyk' rossi, nu håber jeg bare på lidt flere kan værre med næste år,
det er atså sjover når flere har en chance! ( og rigtig gættet superbike
rykker længere frem som den klasse hvor flest har en chance + de køre noget
godt ræs )

FS

Fra : MKS - 74

Dato : 17-10-04 16:04

On Sun, 17 Oct 2004 12:06:06 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Alt for godt ræs i morges! Rossi vandt løbet og blev samlet vinder, selv om
>der er et løb tilbage.

Tillykke med VM til Valentino og Yamaha....

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : RacerNiels

Dato : 18-10-04 01:24

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message news:<41724408$0$302$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Alt for godt ræs i morges! Rossi vandt løbet og blev samlet vinder,

STORE ABE!
Det er under 24timer siden at der blev kørt på Philip Island og det
KUNNE jo være man havde været i værkstedet og skrue hele dagen og
dermed ikke havde fået set videobåndet endnu.
Du har da været herinde længe nok til at ha set at folk normalt
skriver [SPOILER - ... ] inden de oplyser afgørende oplysninger om en
lille times sofakant-ridning.

Skidetak!

/ Niels

Fra : m0rt3n

Dato : 18-10-04 07:00

"RacerNiels" <niellerboy@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> STORE ABE!
Måske du skulle tage og få set det skide løb i stedet for at hænge foran
computeren, hvis du har så pissetravlt? Nå nej, så ryger fornøjelsen jo ved
at spille forarget. Det er hele søndagen blevet sagt i DR, BBC, vist 3 gange
på Eurosport og så videre, men i denne nyhedsgruppe må det ikke nævnes med
et ord. Og hvad er det så, der er afsløret? Overskriften siger Rossi
Champion. For at blive champion i Australien skulle han have 5 point mindre
en Sete. Det er alt der siges i overskriften. Er det så stor en spoiler
eller hvad fanden I kalder det? Det der med at gå ind og læse hele
meddelelsen og så spille forarget, kan jeg ikke have noget til overs for.

> Du har da været herinde længe nok til at ha set at folk normalt
> skriver [SPOILER - ... ] inden de oplyser afgørende oplysninger om en
> lille times sofakant-ridning
Ja, jeg har været længe nok herinde til at se, at her er meget lavt til
loftet og at her er så mange uskrevne regler, at indlæggene bliver holdt til
absolut laveste fællesnævner hvor alle kan være med.

-m0rt3n

Fra : RacerNiels

Dato : 18-10-04 13:39

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message news:<41735bbe$0$316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Nå nej, så ryger fornøjelsen jo ved at spille forarget.

Apropos forarget... eller skulle jeg sige fornærmet?

> Det er hele søndagen blevet sagt i DR, BBC, vist 3 gange
> på Eurosport og så videre, men i denne nyhedsgruppe må det ikke nævnes med
> et ord.

Jeg har befundet mig i en atomsikret kælder hele dagen, og der har
ikke været nogen nyheder af nogen art.

> "Rossi champion" Det er alt der siges i overskriften. Er det så stor en
> spoiler eller hvad fanden I kalder det?

Hvis ikke man kan regne resultatet ud udfra "Rossi champion" er man sq
da dummere end brugt motorolie!!

/Niels

Fra : m0rt3n

Dato : 18-10-04 15:52

> Hvis ikke man kan regne resultatet ud udfra "Rossi champion" er man sq
> da dummere end brugt motorolie!!

Du følger tydeligvis ikke med i MotoGP, eller også har du ikke helt
forstået, hvad det går ud på. Rossi skulle have 5 point mindre end Sete for
at blive mester! Her er et lille udpluk af de mange kombinationer der kunne
gøre Rossi til Champion i søndags. Rossi og Sete kunne begge være styrtet,
Rossi kunne falde død om og Sete blive nr. 11, Sete kunne blive nr 1 og
Rossi nr. 2 og mange, mange andre muligheder. Du kunne altså have set
overskriften, ladet være med at læse beskeden og så ellers nydt dit båndede
løb. I stedet valgte du at hidse dig op og spille forurettet...
-m0rt3n zrx1100

Fra : F.Sander

Dato : 18-10-04 10:40

> [...]
> Det er under 24timer siden at der blev kørt på Philip Island og det
> KUNNE jo være man havde været i værkstedet og skrue hele dagen og

---------------
Tude.marie!!! det er en hyhedsgruppe!!!! for mc-intu, mm og ikke for PC´´
nørder, jeg er pisse træt der konstant er nogen som ved mere om brug af PC
end MC- der "retter" i andres indlæg..

Og for anden gang i denne tråd. jeg ved ikke havd en Spoiler
er????????`måske jeg bare er for dum til at følge med i denne gruppe, der er
ved at værre MEGET "indspist"

HYHEDSGRUPPE!!!!!!!!!!!!!! eller en "klub" for få ???? jeg beder om
svar,tak,

FS .

Fra : MKS - 74

Dato : 18-10-04 11:03

On Mon, 18 Oct 2004 11:40:14 +0200, "F.Sander" <Finn@dk.dk> wrote:

>Og for anden gang i denne tråd. jeg ved ikke havd en Spoiler
>er????????`måske jeg bare er for dum til at følge med i denne gruppe, der er
>ved at værre MEGET "indspist"

En spoiler er når et indlæg indeholder en oplysning, der kan
ødelægge/spolere (eng. spoil= ødelægge/spolere) en oplevelse for
andre, og man kan derfor f.eks vælge at skrive ordet spoiler ind i
subjektet = overskriften for at advare mod at læse selve brødteksten.
Her _kunne_ man f.eks ha' valgt at skrive " resultat fra PI -
Spoiler", det er neutralt og interesserede kunne læse selve teksten og
folk der ville bevare spændningen springe det over - Meeeeen jeg synes
nu nok at nogle er vel hysteriske kællinger, det er som skrevet en
nyhedsgruppe det her og den slags risikerer man jo hvis man ikke
lukker for alle sanser

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : F.Sander

Dato : 18-10-04 12:07

> [...]
> Her _kunne_ man f.eks ha' valgt at skrive " resultat fra PI -
> Spoiler", det er neutralt og interesserede kunne læse selve teksten og

Tak !
FS.- lidt klogere...

Fra : jesper

Dato : 18-10-04 16:12

> Og for anden gang i denne tråd. jeg ved ikke havd en Spoiler
> er????????

En spoiler er da noget som bliver monteret på bagklappen af et
4-hjulet automobil. Så hvorfor en sådan bliver nævnt i en nyhedsgruppe
for motorcykler kan jeg ikke lige se...

Jesper
Cagiva Canyon 500 (til salg)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-10-04 13:21

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> writes:

> Alt for godt ræs i morges!

Yes, det var et fint løb. Ret så spændende må man sige.
Nu brugte jeg godt nok det meste af 250'er løbet på at vågne, men det
var da heller ikke helt dårligt ræs