Yamaha jakke?
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 23:01

hey

Var på stumpe-messe i Fredericia i dag og fandt en sort-blå yamaha jakke som
jeg havde købt hvis den havde været i XL. Desværre var der kun S, L og XXL.

Nå men nu sidder jeg og ærger mig over at jeg hverken har navn på forhandler
eller tøjet.

Nogen som ved lidt om hvad det er for et tøjfirma som sælger på messen?. De
sælger nyt MC-tøj og jakker med logoer til de fleste kendte mærker. Jeg har
ellers set dem på flere bilmesser også.

Jakken var af et eller andet syntetisk materiale som virkede både vind og
regntæt.

please er der ikke en eller andet der kan give mig et hint?

--
Tom

Fra : Brian Laursen

Dato : 17-10-04 01:18

Tom wrote:
> [...]
> vind og regntæt.
>
> please er der ikke en eller andet der kan give mig et hint?

Hej Tom.

Jeg har oxo set de jakker. Sidst var det http://www.leomortensen.dk/ der
havde nogen. prøv at kontakte ham.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Gert Schlæger

Dato : 17-10-04 10:19

Tom wrote:

> [...]

> regntæt.

> please er der ikke en eller andet der kan give mig et hint?

Når nu du omtaler den som "MC-tøj", betyder det så, at jakken er med
sikkerhedsudstyr som forstærkninger på skuldre, albuer m.v. ??

Jeg købte en sort-blå Yamaha jakke på Bella-messen sidste år, men at kalde
den en "MC-jakke" er nok tæt på Russisk roulette ....... Det er dog en OK
fritidsjakke, hvis man vil "vise flaget".

Fabrikatet hedder ifølge mærket i nakken "RMX accessories".

Mch Schlæger

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-10-04 11:42

Gert Schlæger skrev:

> Når nu du omtaler den som "MC-tøj", betyder det så, at jakken er med
> sikkerhedsudstyr som forstærkninger på skuldre, albuer m.v. ??

Hvis jeg kender Tom ret så nej

De laver vist også med mærker til biler. Kunne være fedt med en
påført Saab-logo

Tom: Så du priserne på jakkerne?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 19:24

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg kender Tom ret så nej
>
> De laver vist også med mærker til biler. Kunne være fedt med en
> påført Saab-logo
>
> Tom: Så du priserne på jakkerne?

Nej der var ingen priser på

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 19:25

> Når nu du omtaler den som "MC-tøj", betyder det så, at jakken er med
> sikkerhedsudstyr som forstærkninger på skuldre, albuer m.v. ??

Mener jeg ikke den var.

> [...]
> fritidsjakke, hvis man vil "vise flaget".

> Fabrikatet hedder ifølge mærket i nakken "RMX accessories".

Tak vil jeg prøve at lede efter

--
Tom

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 17-10-04 11:23

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> writes:

> [...]
> regntæt.
>
> please er der ikke en eller andet der kan give mig et hint?

De Yamaha jakker jeg har set (med hhv "R1" og "R6" på ryggen), har
været solgt af officielle Yamaha forhandlere.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)