Bagklodser på CBR 1000
Fra : Michael Lyngeled

Dato : 14-10-04 20:41

Hej Alle DFM'ere

Har et lille ?? omkring bagklodserne på min cbr 1000 f fra 91.
Jeg har lige skiftet selve skiven, og vil nu skifte klodserne også.

Jeg kan se at der er en skift som går igennem bunden af klodserne, og denne
skift har et ligekærv i, men er denne til at skrue ud, eller skal den bankes
ud??

PFT.

/Michael
CBR 1000 F '91

Fra : tb

Dato : 14-10-04 21:23

nem at skrue ud. Blot en pyntedims for den unbracho der sidder inden under,
og faktisk er den der holder klodserne...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-10-04 07:08

> Jeg kan se at der er en skift som går igennem bunden af klodserne, og
> denne skift har et ligekærv i, men er denne til at skrue ud, eller skal
> den bankes ud??

Hej Michael

Den kan skrues ud. Den kan dog sidder meget godt fast. En fra klubben brugte
kategorisk slagskruetrækker til dette job, men på min CBR F2 der har nogen
magen til, kan jeg godt skrue dem ud med en god skruetrækker.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 15-10-04 08:15

> [...]
> kategorisk slagskruetrækker til dette job, men på min CBR F2 der har nogen
> magen til, kan jeg godt skrue dem ud med en god skruetrækker.

OK, så vil jeg prøve når jeg kommer hjem at se om jeg kan skrue den ud,
ellers må jeg sku lige køre ud til en eller anden forhandler, og se om han
ikke lige kan lokkes til at skrue den ud for mig... Det er jo ikke altid
lige nemt at have computer fingre... de er jo så sarte!!! LOL

/Michael
CBR 1000 F '91 - Nu på plader!!!

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 16-10-04 14:00

> [...]
> brugte kategorisk slagskruetrækker til dette job, men på min CBR F2 der
> har nogen magen til, kan jeg godt skrue dem ud med en god skruetrækker.

Hej Jens

Takker for info'en... jeg startede med at prøve med at normal skruetrækker,
men den sad sgu godt fast...
Så kom jeg i tanke om at den gamle havde sådan en slagskruetrækker liggende
inde i skuffen, og med den kom den hurtigt ud...

Så nu har jeg nye klodser bagpå også...

Endnu en gang er hjælpen fra DFM vejen til succes...

/Michael
Honda CBR 1000 F'91

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-10-04 17:43

> Endnu en gang er hjælpen fra DFM vejen til succes...

*rødme*

Fra : Armand

Dato : 18-10-04 00:05

Michael Lyngeled <mly@SLETMIGmly.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41711b11$0$267$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> Så kom jeg i tanke om at den gamle havde sådan en slagskruetrækker liggende
> inde i skuffen, og med den kom den hurtigt ud...

En anden gang:
Rustløsner dagen før(!) arbejdet påregnes udført, er aldrig en dårlig ide!

--
Armand.