Hvor genforkromer/genfornikler man i KBH
Fra : Bjarke

Dato : 13-10-04 20:45

Hej allesammen

Jeg er igang med et lile istandsættelsesprojekt, og vil gerne
forkrome/fornikle nogle dele på min mc. Hvor kan man få dette gjort i KBH?
Findes der andre processer som giver nogenlunde samme resultat, men som er
billigere?

På forhond tak

Bjarke

Fra : M. Hoey

Dato : 13-10-04 21:45

Bjarke skrev:
> Jeg er igang med et lile istandsættelsesprojekt, og vil gerne
> forkrome/fornikle nogle dele på min mc. Hvor kan man få dette gjort i KBH?

> På forhond tak
>
> Bjarke

Hej Bjarke

Der findes Tempokrom ude i Herlev, sur stodder men okay udførelse af
arbejdet!

http://www.tempo-krom.dk/

Ellers er der også Gladsaxe metalsliberi, her får Tempokrom slebet deres
emner inden forkromning. Mener dog ikke at de forkromer, men de polerer!

http://www.gladsaxemetal.dk/

Ellers held og lykke med projektet

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Hun er lige kommet ind i varmen at stå

Fra : Jakob D

Dato : 13-10-04 21:57

"Bjarke" <bjarke.nielsen@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Findes der andre processer som giver nogenlunde samme resultat, men som er

Er det den samme cykel, som i den tidligere tråd
"skulle tunes"........(XT250)?
Hvis det er tilfældet, syntes jeg det er heftigt at du
vil spytte så mange knaster i den model !
På den anden side, tar' jeg sq hatten af for projektet hvis du fører det ud
i livet................Husk og post billeder!

Mvh Jakob D
www.supermotard.dk